vrijdag 29 januari 2016

Rook uit naaimachine

Mijn vrouw was zojuist bezig op haar naaimachine, toen deze plotseling begon te roken. Die moet er zowiezo uit als je hem wilt vervangen. Vanmiddag tijdens het naaien van een paar vliegengordijnen voor mijn keukendeur kwam er ineens allemaal rook uit mijn naaimachine. Waar heb jij je vandaag aan geƫrgerd. Reparatie en onderhoud van alle merken naaimachines.

Ik had nog maar net de eerste twee lapjes aan elkaar gezet toen ik een plof hoorde en er rook uit mijn naaimachine kwam. In korte tijd is mijn Husqvarna naaimachine 3x spontaan gaan lopen, gepaard gaande met veel rookontwikkeling. Toen ik weer op zolder kwam zag ik de rook uit de naaimachine komen en het stonk vreselijk. Snel stekkers eruit getrokken en ermee naar. Helaas is de naaimachine kapot gegaan. Mijn vader heeft de naaimachine open gemaakt en die dacht dat het aan. Gratis Adviseurs - Online vraag & antwoord. Zaterdagavond kwam er ineens rook uit mijn naaimachine 😒 manlief besloot op onderzoek uit te gaan en trof een doorgebrande condensator aan.

Voor de prijs van 250 gulden wat een rib uit mijn moeders lijf was, let wel het. Rook en vieze geur en in de machine zat geen beweging meer. Afgelopen week heeft mijn naaimachine het begeven, er kwam rook uit het oude trouwe beestje. Ik heb hem weggebracht misschien is hij te. Er was even lichte paniek toen een naaimachine het opgaf, er kwam rook uit, en dat stonk verschrikkelijk.

Keek eerst nog onder mijn bureau of er niets op de naaivoet gevallen was toen ik rook uit mijn naaimachine zag komen! Probleem of klacht met uw naaimachine of lockmachine, repareer deze zelf met. De machine komt nieuw uit de doos, maar de draadhevel lijkt afgebroken. Liep naar boven en rook een vreemde lucht. Hele zolderkamer zag blauw en rook naar verbrand rubber.

Het naaimachine voetpedaal regelt de snelheid van de motor. Probeer zelf uit hoe de naaimachine pedaal reageert op je voet druk. Download hier gratis uw Husqvarna Naaimachine handleiding. Husqvarna113 ben aan het naaien komt er opeens rook uit naaimachiene wat kan ik er mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.