maandag 29 februari 2016

Aardappelschijfjes airfryer

De aardappelschijfjes van CêlaVíta zijn heerlijk om te bakken en handig voor. Airfryer : Verwarm de Aifryer op 180°C. Anders, Bijgerecht, 4 personen, Slank, Voorbereidingstijd 10 minuten, Wachttijd 30 minuten. Gebakken aardappeltjes zijn nog nooit zo makkelijk te maken geweest als met de airfryer ! Je hebt maar heel weinig olie nodig en ze de aardappels hoeven.

Bekijk de baktijden voor onder andere friet, snacks, vlees, vis en meer. Lees mijn recept en tips voor de lekkerste verse frietjes.

Aardappelschijfjes airfryer
Ik wil vanavond eigenlijk aardappelschijfjes in de airfryer maken. Ik sprayde de aardappelschijfjes aan beide kanten in en bestrooide ze toen met.

Met dit gemakkelijke recept kan het niet mislukken! Een nieuw product van Celavita belooft knapperige. Inmiddels zijn wij ook in het bezit van een airfryer, hierin gaat het bakken een heel stuk sneller. Aardappel wedges: ontdooit, 11 minuten op 180°.

Daarom vind je hier nu naast de oventijd en. Op deze pagina vind je een tabel met daarin 150 baktijden voor populaire airfryer snacks als kroketten, frikandellen. Wat belangrijk is als je verse frietjes of aardappelschijfjes gaat maken. Wij testten voor je de voorgekookte krieltjes van ah. Goudbruin en knapperig gebakken in de airfryer zijn ze zo veel lekkerder dan uit de pan!

Hoe je rauwe aardappelen in de airfryer bereidt, kun je er allemaal in vinden. Bij aardappelschijfjes, die niet voorgekookt zijn, moet je wel een theelepel olie door de schijfjes roeren, maar ik. Ik kwam achter dit lekkere receptje toen ik aardappelschijfjes had gemaakt van. Lekker makkelijk zijn ze, die kant-en-klare aardappelschijfjes uit de supermarkt. Snel klaar en ze passen bij bijna elk gerecht. Minikrieltjes en kipschnitzel krokant uit het koelbak van de Aldi uit de. Wij hebben na lang twijfelen zaterdag een philips airfryer gekocht, was nog niet zo makkelijk want de xl was echt overal uitverkocht.

Ook verse aardappelschijfjes bakten we in zowel de Actifry als in de. Dat lijkt echter lang niet zo eenvoudig. Zo bak je er bijvoorbeeld aardappelschijfjes, -blokjes, -partjes, of -kroketjes goudbruin in. Vandaag heb ik deze Hongaarse ovenschotel gemaakt. Bak porties van 600g gedurende 12 minuten. Het is ( nog altijd) een apparaat dat zijn plekje op het aanrecht verdient. Eerst dacht ik dat de AirFryer een vervanger van de ouderwetse frietpan zou zijn. Is de airfryer wel gezonder dan de frituur?

Dat is hetzelfde als de verse krieltjes en aardappelschijfjes alleen dan in de vorm van patat. Toen ik begon met calorieën tellen ben ik uiteraard ook eens gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.