woensdag 30 maart 2016

Pannenkoek kaneel

Ik maak deze pannenkoeken graag voor mijn zusje. Vaak voeg ik er dan vruchten aan toe (zie tips). Je pakt een bak en doet hier een flinke hoeveelheid bloem in. Zeef de bloem en mix dit samen met het zout en de kaneel met de. We maken bijvoorbeeld lekkere croissantjes, broodjes uit de oven of pannenkoeken.

Deze suiker- kaneel pannenkoeken zijn echt een. Door wat kaneelpoeder en vanille-extract toe te voegen aan het beslag krijg je perfecte en heerlijk luchtige pannenkoeken. Een dikke pannenkoek is snel gebakken en vormt een taartbodem voor aardbeien met kaneel. Ik heb dit recept van mijn vriendin en het is veel gezonder en smakelijker dan kant-en-klaar pannenkoek beslag.

Cinnamon rolls (kaneelbroodjes) zijn toch wel een van mijn. Pannenkoeken met appel, rozijnen en kaneel. Nog even wat kaneel erover en je fijne ontbijt kan beginnen. Ze zijn heerlijk zoet en smaken lekker sinnerig, terwijl dit dus gezonde pannenkoeken zijn. Serveer met een bolletje ijs of wat fruit.

Bereidingswijze: Meng de roomkaas met het ei en. Proef dit authentieke recept met de beste ingrediënten. Afvallen en toch een pannenkoek eten? Dit kan met deze heerlijke koolhydraatarme pannenkoek én koolhydraatarme jam. Print dit recept & ontdek recepten die op heerlijke pannenkoeken met kaneel. Maak eens wortel pannenkoeken met kaneel en rozijnen als ontbijt voor de kleine lastige eters. Voeg nu eventueel een scheutje olijfolie toe en optioneel een scheutje stroop of kaneel.

Door de stroop krijgen de pannenkoeken een mooi bruin kleurtje en het. Deze pannenkoekjes van amandelmeel en kaneel zijn heerlijk zoet. Je kunt ze eten als ontbijt of als lunch, maar met een bolletje ijs zijn. Banaan ei pannenkoeken zijn voor mij een echt weekend ontbijt.

Wat dacht je van deze oven pannenkoek met appel en kaneel ? Met deze heerlijke zoete pannenkoeken als nagerecht wordt jouw maaltijd helemaal een feest! Breng het kind in je naar boven en smullen maar met de pannenkoek met jam en kaneel. Heerlijk als ontbijt in het weekend, maar je kan het natuurlijk ook. De pannenkoeken zijn gemaakt van bakbananenmeel en kokosmelk en daarmee gluten- en lactosevrij! Recept voor appel- kaneel pannenkoeken met appel.

Een tijd geleden heb ik een artikel gemaakt over een recept voor pannekoeken met alleen een banaan en ei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.