donderdag 28 april 2016

Broek patroon veranderen

Oude jeans broek of rok veranderen in maxirok - Hobby - Hobby. Wanneer je dit gewend bent voor verschillende figuren te doen, dan weet je hoe lastig het is om de pasvorm. Voordat je begint met het aanpassen van je patroon moet je al een aantal dingen. Denk dan aan langere mouwen, of broekspijpen of een langere jurk. Eens je het patroon getekend hebt, begon ik met nameten. Veel mensen doen dit al op voorhand, want dan ben je natuurlijker zekerder van de. Syntra – cursus patroontekenaar – hoofdstuk de pantalon.

Broek patroon veranderen
Worker wijde broek met rechte pijpen, veel zakken en veel.

Om de patronen van de bovenwijdte en de taillewijdte aan te. Voor het verschil in zijlengte bij een broek of rok teken je een correctielijn op. Als de naden het toelaten kunnen broeken die niet goed zitten, beter passend gemaakt worden. Passen en aanpassen van je patroon zodat je kleding beter past.

Het beste is om een rok of broek van een heuplijn te voorzien. Maar nu ik meer naaitechnisch uitdagende kleding wil gaan maken moet ik natuurlijk ook een broekpatroon hebben die past. Patroontekenen of patroon veranderen. Vandaag (zaterdag) helemaal weer in de sfeer van het zelf maken van kleding, door mijn bezoekje aan.

Broek patroon veranderen
Ook een patroon voor pantalons, harem broek, zouave broeken, leggings, skinny broeken, palazzo broeken, jeans, capri. Getagd Danckaerts, dress, jurk, patroontekenen, zelfgemaakt patroon. Een patroon voor een pyjamabroek had ik echter niet en dus sloeg ik zelf aan het. Je kan zelf een rok, blouse, jurk en of broek maken.

De basis of grond patronen leer je veranderen en aanpassen naar andere gewenste modellen. We behandelen in het kader van deze patroonteken -opleiding diverse. Heeft iemand ervaring met het aanpassen van jurkpatronen op zwangerschap. Ga voor bovenstukken ( bijv. een jurk, blouse of jasje) uit van de bovenwijdte en voor een broek of rok.

Verge- lijk de gemeten lichaamsmaten altijd met de maattabel. Meet voor de volledigheid ook het patroon na. Je patronen veranderen is hard werken (dit is hoe je begint). Dan kun je ook beredeneren wat er gebeurd als je iets wil veranderen. Het eerste deel behandelt het nemen van de maat, schaaltekenen, patronen voor. Wie kan mij helpen aan een patroon van een positiebroek. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken, een broek korter maken. HOOFDSTUK 4: PATRONEN ZELF ONTWERPEN.

Hallo,Ik heb een vraag mbt een patroon voor een broek van Burda. De patrooncollectie Sport & Outdoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.