woensdag 27 april 2016

Brooddoos xenos

Deze brooddoos zorgt ervoor dat je brood net iets langer houdbaar is, en is dus ideaal voor mensen die geen grote vriezer hebben of simpelweg niet van. Vind jouw perfecte broodtrommel of lunchset bij Xenos. Ontdek ons complete assortiment op Xenos. Bewaar het in deze broodtrommel met retro uitstraling. Deze prachtige bamboe broodtrommel is handig en mooi en daarom een aanwinst voor je keuken. Je brood blijft lekker lang vers in deze trommel. Deze pagina toont broodtrommel folder aanbieding bij Xenos - details. Reclamefolder overzicht van winkels met Brooddoos acties en aanbiedingen.

Broodtrommels koop je eenvoudig online bij bol. RIG-TIG by Stelton Rig-Tig brooddoos grijs. Snel thuisbezorgd of af te halen in meer dan 600 Blokker-winkels. Vind broodtrommel wit op Marktplaats. Xenos, de meest verrassende funshopwinkel van nederland.

Wat: Je kunt mij uittekenen met deze broodtrommel met meerdere vakjes, verkrijgbaar bij Xenos, Blokker en andere huishoudwinkels. Ronde zilverkleurig kaarsenplateau, Xenos, € 9,99. Je schoolpauze wordt een waar feestje met de vrolijke broodtrommels! Op de broodtrommels staan bijvoorbeeld afbeeldingen van Hello Kitty, Nijntje.

Action, Xenos en Big Bazar zijn allemaal verzamelwinkels. En bij de Xenos heb ik jaren geleden ook al die kleine mini-cupcakevormpjes. Volgens mij hebben ze die in de stad bij de xenos anders misschien. Gewoon in een brooddoos is toch prima? Overal te verkrijgen,vooral bij Xenos en kampeerwinkels.

Een shirt ontwerpen en laten bedrukken? Best-budget-buy; deze leuke koperen vergiet is nu met 50% korting te koop bij Xenos. Maar die mint brooddoos daarna vind ik nog toffer! Bij Xenos zag ik broodtrommeltjes waar in het deksel plek was voor een koelelement. Ik heb deze overigens gekocht bij de Xenos.

Ik had eigenlijk nooit gedacht dat ik ooit 30 euro zou besteden aan een brooddoos, maar ik heb. Ga ook al jaren niet meer naar een Tupperware party, want leuke bakjes heb je ook bij de Action en Xenos. Xenos zandhoos zandroos zeepdoos zilvervos zinloos zondeloos zorgeloos. Het is een hele eigen holding geworden, die ook Xenos, Bart Smit, Leen Bakker, Intertoys en Maxitoys onder zich heeft. Je hebt bij Xenos en Action en zo vaak wel van die "dividers" voor curverboxen in allerlei maten. Nee joh, dat zijn toevallig van die ciliconencupcakevormpjes, verkrijgbaar bij Xenos en misschien wel gemaakt van gerecyclede.

Brooddoos van metaal met houten deksel die als snijplank kan dienen. Diversen aanbiedingen oa Blokker, Xenos, Leen Bakker, Bever en Expert! Laagste prijs Opbergmand, Brabantia, Opbergdoos, Stepstool en Droogrek. Ze wou haar brooddoos helemaal zelf maken.

Deze week trok ik met een collega naar Xenos voor de klasinrichting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.