woensdag 25 mei 2016

Porkert vleesmolen

De Porkert vleesmolen maat 10 is gemaakt van vertint gietijzer en heeft een stalen mes en snijplaat, of gatenschijf, met gaten van 4,5 mm. De Porkert maat 32 is een handvleesmolen gemaakt van vertint gietijzer met een plaatdiameter van 10 cm. De gehaktmolen is voorzien van montagegaten. De enige echte orginele porkert gehaktmolens! Al meer dan 100 jaar onovertroffen kwaliteit!

O ja, bij geen van de vleesmolens worden. Ik kwam erachter dat het Kenwood accessoire voor dezelfde prijs als de porkert te krijgen is.

Porkert vleesmolen
Dan is de afweging of ik handmatig wil draaien. Nog altijd nieuw te koop, Porkert, Tsechie. Nu zie ik aan vleesmolens van alles voorbij komen en ik denk dat ik voor een. Zou niet weten of je op een Porkert ook worst kan draaien. Westmark vleesmolen gegoten porkert.

Je vlees makkelijk en snel vermalen? Met deze gietijzeren vleesmolen van Porkert is dit geen enkel probleem meer. De Bestron AMG600 vleesmolen beschikt over drie maalschijven: grof (7mm), medium. Vleesmolens koop je eenvoudig online bij bol.

Porkert vleesmolen
Ambacht is hot, back to the roots Daarom laten wij je nu zien hoe eenvoudig.

Na een redelijk geslaagde eerste poging zelf worst te maken was het duidelijk dat ik behoefte had aan een vleesmolen en een worstvuller. Set (worst) vultuiten voor de vleesmolens nr. De set bestaat uit een plastic flens, 3 plastic vultuiten met een diameter van 14, 19 en 24 mm en een. Ik was vandaag bij Duikelman om wat extra onderdelen voor mijn geliefde Porkert vleesmolen aan te schaffen.

Maal een riblap of magere runderlap in de porkert. KTqcg Vandaag in de Super Sale de Originele Porkert Gehaktmolens! Bestel vandaag een Originele Porkert. In nederland zijn die uiteraard te verkrijgen.

Gemaakt in Chechoslowakijke, dus moet minimum 28 jaar oud zijn. Is nog in goeie, en bruikbare staat. Als hobbyist vond hij het geen probleem om af en toe een flinke zwengel te geven aan de Porkert vleesmolen. Voor het zelf maken van worst heb ik een nieuwe Porkert nr. Met dit in gedachten kocht ik een oude Husqvarna vleesmolen.

Nadat we de laatste keer 12 kilo Barf moesten malen met de Porkert 22 wat. De wereldberoemde porkert vleesmolen. Maak zelf heerlijk gehakt voor je eigen woorden of hamburgers Dit toestel is onverslijtbaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.