vrijdag 30 september 2016

Etos anti frizz hair straightener

Verrek, een stijltang voor maar €2,50? Voor perfect glad haar gebruik je de producten uit de Professional anti frizz lijn. Zij gaan pluizend haar tegen en maken je haar glad. In de Etos stuitte ik op een eigenmerk serum. Hij was niet te duur en zag er prima uit. Etos hair straightener is speciaal. Deze activator geeft je krullen een natuurlijke uitstraling. De hoogwaardige professionele formule met verzachtende extracten houdt springerig haar in bedwang.

Heb nou van de etos anti frizz hair straightener, die is dus in combinatie met een stijltang. Alleen ik vind het werkelijk verschrikkelijk spul en. Ga zo een straightener halen, baal van mijn pluis, maar nu vraag ik. Etos Anti - frizz haar serum (50ml).

Er zijn geen winkels gevonden en de laagste prijs is € 0. Denk aan een goede styling crème, hairstraightener product of mousse om je. Is Schwarzkopf got2b anti - frizz ook een serum haha ? Ik heb een aantal favoriete serums, en in mijn top drie staat zeker het Frizz Ease serum van John Frieda. En de straightening potion vond ik ook echt NIKS. Kruidvat: Hairrepair total care (serum). Shop the best anti - frizz products at Sephora. Browse our selection of shampoos, conditioners and oils designed to get rid of frizz and smooth your locks.

Etos Professional Anti Frizz hair straightener (klein beetje uit gebruikt en toen realiseerde ik me dat ik het verkeerde had gekocht ;)) Sieraden: Ketting plus. Iemand nog interesse in de haarverf of etos hairstraightner? Voorlopig alleen verkrijgbaar bij de ETOS en de TONI&GUY kapsalons. Glamour Serum Drops Glans & anti - frizz voor zijdezacht en chic haar. Maak een einde aan pluis in je haar met het John Frieda Frizz -Ease Original Formula Hair Serum. Het serum tovert droog en chemisch behandeld haar om in. Sexyhair Style Rough & Ready Gel Paste 125ml.

Fast Hair Straightener Brush Zwart stuk. Anti -tap Final Rinse: A pH regulator to provide glossy, healthy hair. Sleek Wonder: Good for controlling frizz on curly hair or straightening curly hair.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.