vrijdag 9 september 2016

Kruidvat notenmelk spf 15

De notencrème geeft een gemiddelde. Dit product scoorde een cijfer van 7,5 en is met een richtprijs. Notenmelk heeft ook maar een lage spf toch?

Kruidvat notenmelk spf 15
Bij kruidvat hebben ze ook notenmelk met factor 30 enzo. Zonneolie SPF 15, Sun Peau Parfaite, Spray 150 ml, Zonnebrand, Lichaamsverzorg. Clarins biedt een bescherming van SPF 15 en Europrofit zou een SPF van.

Nog even voor de duidelijkheid SPF afkorting staat voor Sun Protection.

Kruidvat notenmelk spf 15
Makkelijk opsprayen, uitsmeren en beschermd door de SPF die er in zit + je wordt er mooi bruin van! Deze kost slechts 6,80 euro en is alleen verkrijgbaar bij. Garnier Ambre Solaire ulta-hydraterende zonnemelk (spf 20). Bovendien trekt hij snel in en is hij. Ocean Potion Broad Spectrum Sunblock SPF 30 Anti-Ageing. Aangezien mijn huid redelijk snel verbrandt, zoek ik een zonnebrandcreme SPF 10 of 15. Is factor 15 niet een beetje laag als je snel verbrand?

Ik gebruik nu trouwens de notenolie en notenmelk van kruidvat zelf, ook heerlijke producten ! Het spul is gegarandeerd waterproof, ik spreek uit 15 jaar ervaring. Kruidvat SoLait Sun Protection review. In Egypte, dit jaar, factor 15, maar in Nederland gebruik ik altijd factor 4 -8. Mijn favo is de notenmelk van de kruidvat. Ik ga meestal voor SPF 30 al word ik zelf ook snel bruin en verbrand ik niet snel, maar dit komt meer. SunMilk SPF 15 van 5,90 euro kwam als beste uit de test. Want het product voor onder de zonnebank is waardeloos!

Met als resultaat dat de SPF15 in mijn dagcrème niet meer volstaat, ook al. De Coconut Dry Oil Spray heeft een SPF15 en bestaat uit een mix van. RuIDVAt LeesBRIL OF BRIL kRuIDVAt LeesBRIL OF BRILLenkOkeR Keuze uit het hele assortiment. Louis Widmer - Gezichtspeeling (50 ml). Het is zo simpel, even smeren met een product met SPF en je bent. Dat bleek uit een zonnebrandtest uit de Consumentengids van deze maand. Ik geloof dat de notenmelk er als beste uit kwam. Ultra Light UV Defense Mineral SPF 50 - Gesichtspflege mit LSF.

Er staat op de verpakking:Vichy 50+ SPF voor een Intollerante huid. Egyptische zon met Hawaiaanse notenmelk, zonder ergens last van te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.