dinsdag 20 september 2016

Pannenkoekentaart zoet

Hoe dan ook, deze pannenkoekentaart kun je net zo verantwoord. Een taart van pannenkoeken met nutella, jam en room, deze combinatie is zo lekker. Pannenkoekentaart, Pannenkoekentaart, Pannenkoekentaart en.

Pannenkoekentaart zoet
Zoete pannenkoek stapel met rozenbotteljam en bramen. Doe voorzichtig het suiker erbij want mijn frambozen waren al heel erg zoet van zichzelf. Je wilt de vulling natuurlijk niet te zoet hebben. Je zou ook ieder pannenkoek kunnen bestrijken met nutella of stroop, maar dan word je taart wel heel erg zoet.

Pannenkoekentaart zoet
Dit recept voor een pannenkoekentaart is pure eenvoud. Een pannenkoekentaart stond al enorm lang op mijn lijstje om te maken, zie deze en deze blogpost. Er is alleen één probleempje: ik hou niet. Kitchen zoete dessert taartrecepten. Ideaal voor een feestje, borrel, dessert.

Veel kinderen houden van chocolade én van pannenkoeken. Deze chocolade pannenkoekentaart is een combinatie van deze twee. Hier een heel eenvoudig recept voor een pannenkoekentaart. Zowel een hartige als een zoete versie. Snel klaar en zo duur als je zelf wilt. Zoet en hartig samen op een pannenkoek maken het een nog feestelijker brunchgerecht.

Verdeel de pecannoten over de pannenkoekentaart. Ik heb gekozen voor een vulling van rode vruchtenjam maar ik kan me voorstellen dat deze pannenkoekentaart ook heerlijk is met Nutella. Maar tja, ik maakte een pannenkoekentaart klaar en dan kán gewoon niet voor één persoon en als. Of je nu een huis vol familie en vrienden hebt of het gezellig met het gezin viert: deze zoete pannenkoekentaart is een sowieso een parel op de. Je krijgt een vleugje zoet en een vleugje choco. Prak de helft van de kidneybonen, doe ze in een pan en breng ze samen met de frambozenjam, cranberrycompote en munt aan de kook.

M-mmmm, deze heerlijke pannenkoekentaart ! Een voorbeeld: aardbeiencrème, afgewerkt met witte chocolade ganache. En als je echt wilt scoren dan maak je een pannenkoekentaart ! Schil de zoete aardappel en kook hem 10 minuten. Het idee is heel simpel: flensjes met daartussen alles wat je lekker vindt! Afgelopen vrijdag at ik inderdaad een pannenkoekentaart met pastasaus. Salade van zoete aardappel, truffelmayo, tofu en kappertjes. Heerlijke zacht zoete muffins gevuld met frisse blauwe bessen, heerlijk!

Deze pannenkoekentaart is echt heerlijk! Je kan van alles met de ronde lap beslag, zowel zoet als hartig is het heerlijk om te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.