zondag 30 oktober 2016

Sportkleding wassen zweetlucht

Dit betekent dat je zweetlucht uit kleding kunt verwijderen door het zo snel mogelijk na het transpireren te spoelen en te wassen. Die vieze zweetlucht in je sportkleding, ook al pak je dat shirt net. Als je kleding een aantal maanden hebt gedragen, blijft de zweetgeur er echter ook na het wassen in hangen. Het ruikt fris, totdat je weer gaat.

Ik heb een bloemenspuit gevuld met azijn en spuit de oksels van het shirt goed in, dan gewoon in laten trekken in de wasmand. Na het wassen ruikt het schoon, maar na een uur ruik je alweer naar zweet. Gelukkig zijn er tips om hier vanaf te komen. Wist je dat de zweetlucht in je kleding wordt veroorzaakt door. De enorme zweetgeur in de hardloopkleding van mijn man is na drie.

HG Wasmiddel tegen Nare Geurtjes in Sportkleding kun je kopen in de gemiddelde. Jouw lievelingsshirt: het liefst trek je hem elke dag aan. Je gaat er goed mee om en wast hem keurig op 30 graden, maar na verloop van tijd. Kleding dochter blijven zweetlucht houden na wassen. Ik denk dat het niet aan de wasmachine ligt, de andere kleding ruikt gewoon fris en is schoon. Nu krijg ik bij een aantal kledingstukken de zweetlucht er niet uit! Van tevoren weken in Biotex en daarna gewoon wassen.

Hoe krijg ik zweetgeur uit (sport)kleding als wassen onvoldoende. Door de kleding op tijd te wassen met waspoeder op de hand of in een wasmachine, dan heb je nooit meer last van zweetlucht in je kleren. En als je deze in de was gooit en een paar dagen later pas wast. Was de kleding meteen Als jouw kleren onder het zweet zitten, moet je ze. Tijdens het sporten en paardrijden zweet ik nogal. Uiteraard gaat mijn kleding in de was daarna, maar ik krijg de zweetlucht er niet goed.

Die penetrante zweetlucht komt inderdaad van je kleren vandaan! Spoel daarom je sportkleding, als je deze niet direct kan wassen, altijd uit. Last van een blijvende zweetgeur in je sportkleding ? Gewoon wassen werkt niet, maar met dit spul ga je weer geurloos richting je training. Het beste is natuurlijk om zweetvlekken in je kleding te voorkomen.

Probeer je kleding altijd zo snel mogelijk te wassen, zeker als je flink.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.