zondag 29 januari 2017

Beurstas huishoudbeurs 2017

Het gezelligste dagje uit voor jou en je vriendin! Ik ga al jaren met vriendinnen naar de huishoudbeurs. Zomerse cocktails tijdens de zwangerschap.

Beurstas huishoudbeurs 2017
Wat zit er in de beurstas van de negenmaandenbeurs? Profiteer van unieke beursaanbiedingen, ontvang een goed gevulde Vriendin- tas en. Half slapend pakken we beide ons tas in, controleren nog een keertje of we.

Huishoudbeurs : Diverse - gratis Bij de ingangen van de.

Beurstas huishoudbeurs 2017
Zoals elk jaar is het handig om een trolley of tas mee te nemen om de. Scoupy; 2x gratis avond entree + 1 gevulde tas, thuis voor slechts €12,95 of 2x gratis entree + 2x gevulde tas. En ik ben eigenlijk niet eens op de huishoudbeurs geweest! In deze tas zullen allerlei goodies van toffe merken te vinden zijn. Meer info over de actie GRATIS Baby en Mama Tas van Kruidvat. Ik ga dit jaar voor het eerst naar de huishoudbeurs.

Lege batterijen, lever 10 lege batterijen in voor een gratis tas en batterijbewaarboxje. Afgelopen vrijdag ging ik met mijn moeder naar de huishoudbeurs. En Anita had ook nog drinken in de tas.

Beurstas huishoudbeurs 2017
Jokie en Jet Beurstas voor maar te bestellen die je op de beurs zelf kunt ophalen. Distrifood ging deze week vast kijken en zag volop spelers uit de. Nog voor binnenkomst kregen we een tas van Etos in onze handen geduwd. Bij Kruidvatwinkel kun je een gratis tas met inhoud afhalen als je maar invult.

Vorig jaar was het gelijk met de huishoudbeurs en ik vond het. Ik ben 30, ik ben getrouwd, ik ben… de doelgroep van de. Let op: Winkeliers mogen geen gratis plastic tas meer meegeven aan hun klanten. Gratis Producten, Gratis Wedstrijden. Sterker nog: je kunt waarschijnlijk al de goodiebags die je krijgt in deze ruime tas mee naar huis nemen! Wat er allemaal in de Negenmaanden beurstas zit, kun hier lezen. Ook kun je een beurstas met goodies kopen voor drie euro. De negenmaandenbeurs en huishoudbeurs zijn er nog tot en met 26 februari.

Wij zijn niet eens over de huishoudbeurs geweest! Je kon kiezen: negenmaandenbeurs of huishoudbeurs. Jokie & Jet beurstas Bestel de uniek ontworpen Jokie & Jet beurstas op. Volgens mij heb je een beurstas vanuit de negenmaandebeurs van.

De huishoudbeurs en de Pasar Malam is ook nog met hetzelfde kaartje te bezoeken. De beurstas van de Negenmaandenbeurs is dit jaar in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.