zondag 29 januari 2017

Dettol tegen zweetgeur

Leg je kleding in een mengsel van één derde Dettol en twee derde water, laat dit één tot drie uur staan en was het. De geur wordt in feite veroorzaakt door bacteriën die het zweet afbreken in aromatische vetzuren. Wat voor andere oplossingen zijn er nog tegen zweetlucht in kleding? Dopje Dettol in een emmer water, even laten weken en dan gewoon. Hoe krijg ik de transpiratiegeur uit mijn kleding.

Gatverdamme, die vieze zweetlucht in mn kleding. Dus ook tegen zweetbacteriën is dit een prima middel. Smeer of spuit de oksels in met Dettol en. Dus ik bedacht, ik ga al mijn stink-shirts met Dettol behandelen.

Zo krijg je die hardnekkige zweetlucht wél uit je kleren. Dat heb ik ooit eens geprobeerd tegen gele zweetvlekken in witte shirts. Ik heb pas een stel shirts met dettol geweekt en toen gewassen. Het schijnt dat de beste methode tegen zweetlucht weken in vodka is. Dan ruik je alles gewoon weer en dan zweet ik als een bezetene. Zweetlucht die na het wassen in kleding blijft hangen, kun je laten.

Dettol tegen zweetgeur
Ja tegen vieze zweetlucht oksels kun je meerdere producten gebruiken zoals Azijn dettol chloor.

Maar Dit zijn schadelijke producten die in je huid trekken. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja, hoe gebruik ik het als het werkt tegen zweetlucht. Azijn is misschien wel het beste en meest bekende middel tegen nare geurtjes. Dettol staat erom bekend dat het bacteriën doodt, dus ook die. Jouw lievelingsshirt: het liefst trek je hem elke dag aan.

Je gaat er goed mee om en wast hem keurig op dertig graden, maar na verloop van tijd. Zodra de kleding warm wordt, komt de zweetgeur weer naar boven. Wat doen jullie tegen zweetvlekken in witte shirtjes? Ik ben de enige in mijn familie die er last van heeft, zweet niet meer. Na een tip betreffende dit probleem heb ik een flesje dettol gekocht bij. De enorme zweetgeur in de hardloopkleding van mijn man is na drie keer.

Ik ben in de overgang en soms helpt er niets tegen. Je kunt ze voor het wassen ook in een soda-oplossing of in Dettol weken. In dit artikel vind je de beste tips tegen zweten en een zweetgeur op een rijtje. Gebruik een anti-transpirant en geen deodorant tegen oksel zweet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.