zaterdag 28 januari 2017

Nieuwe kleding azijn hoeveel

De kleur van je nieuwe kleding blijft na een nachtje weken in koud water en azijn in tact. Het is even puzzelen, maar als je eenmaal weet hoeveel je het beste kunt gebruiken wil je. Nieuwe kledingstukken met een mooie of donkere kleur kun je voor het.

Nieuwe kleding azijn hoeveel
Voor de eerste keer nieuwe donkere kleding wassen? Wasmachine en Soda, hoe zat het ook alweer? Helpt het als je nieuwe kleren koopt om deze eerst in het azijn te laten. Zet ze in een emmer koud water met een flinke scheut azijn.
Nieuwe kleding azijn hoeveel
Als je nieuwe kleding wil testen op of de kleuren doorlopen, dan moet.

In een emmer met water met azijn zetten? Bonte kleding krijgt haar felle kleur terug als aan het spoelwater een kopje azijn wordt toegevoegd. Met azijn kan je witte, gekleurde en donkere was wassen. Je trekt het liefst elke dag een nieuw setje aan met meerdere lagen. Giet voor het wassen ongeveer 125 ml azijn over je kleding. Dit versterkt de werking van het normale wasmiddel, beschermt tegen vervaging. Ik raad je schoonmaakazijn af, dat heeft een nare geur, daarnaast gaan. De azijn doe ik in het wasverzachterbakje, ik weet niet eens hoeveel.

Nieuwe kleding azijn hoeveel
Van mijn mama heb ik geleerd dat je nieuwe kleding in azijn moet laten staan. Een nieuwe spijkerbroek wassen met azijn is een manier om de kleur te behouden. Als ik nieuwe kleren heb gekocht, laat ik deze altijd een nachtje trekken in water met een scheut azijn erbij. Hallo, Iemand vertelde mij laatst dat als je azijn bij je was doet. Maar ik doe het ook bij nieuwe kleding waarbij ik bang ben dat het zijn kleur. Met slechts een paar ingrediƫnten kun je je witte kleding er in een. T-shirt 20 minuten in een kom met 240 ml azijn en 480 ml lauw water. Het beste is om jeans apart te wassen van andere kleding.

Het kan erg frustrerend zijn als je zwarte kleding in de was vervaagd is, maar je hoeft. Door azijn toe te voegen hou je de kleding mooi zwart, doordat het de kleur. Het is vooral handig als je nieuwe kleding voor het eerst wast, maar het kan. Inderdaad, nieuwe gekleurde kleding gaat hier ook altijd eerst een.

De meeste was wordt zonder wasmiddel wel schoon hoor, en azijn zorgt. Je kunt kiezen uit de natuurazijn of de schoonmaakazijn. Azijn is een veelzijdig, goedkoop wondermiddel. Schoonmaakazijn is een chemisch product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.