maandag 27 februari 2017

Marktplaats account openen

Waar moet ik op letten bij het aanmaken van een account ? Zo voorkom je dat er misbruik van je account gemaakt wordt. Klik rechtsboven op je naam en kies vervolgens voor Uitloggen.

Marktplaats account openen
Als je bij het inloggen een melding krijgt dat je account is geblokkeerd, kun je geen gebruik meer maken van je account. Wij blokkeren je account als je je niet aan onze regels en voorwaarden houdt. En hier lees je precies hoe je dat doet!

U kunt ervoor kiezen om uw Admarkt account te.

Marktplaats account openen
Ook zit er iemand anders op marktplaats in mijn huis, maar dat account is nog steeds open en daar is niks mee aan de hand. En om een account te openen hoef je slechts minimale informatie. Actuele storingen en problemen bij Marktplaats.

Er zijn nl nogal wat mensen die gewoon een account aanmaken. Ik wil een PayPal account openen voor mijn privé transacties, maar ook voor als ik iets verkoop op marktplaats e. Vooral met gehackte accounts van Marktplaats. Amsterdamse studiemarktplaats verboden op Belgische universiteiten. Alles websites werken zonder problemen behalve marktplaats.

Vanuit die advertentie kon men naar mijn marktplaats account voor.

Marktplaats account openen
Daarvoor is alleen het e-mailadres van de accounthouder. Deze persoon kan gewoon een nieuwe rekening openen en tot een. Je kunt vaak snel en eenvoudig een account openen en je producten aanbieden. Bay is inmiddels ook een volwaardige marktplaats. Als ik de website open krijg ik steevast alleen de pagina;s. Het is gelukt om een marktplaats op de site te openen.

U dat doen door te klikken op de onderste regel "Maak een account aan". Marktplaats laadt heel langzaam en de gehele opmaak van de site valt dan weg. Nederlandse COA daar een filiaal met ophaalservice gaat openen. KLM is een van de eerste bedrijven met zakelijk WhatsApp- account.

Betaling gaat natuurlijk via je zojuist aangemaakte paypal account. Misschien moet er bij marktplaats accounts ook nog een onderverdeling. Zeg maar een digitale en sociale marktplaats via internet. Ik zie het geld op mijn paypal account staan, maar wordt niet.

PAYPAL-rekening openen en daar zou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.