zaterdag 25 februari 2017

Taartdoos xenos

Heb je een taart gebakken die je ergens mee naartoe wilt nemen? Gebruik dan een taartdoos van Xenos. Met deze taartdoos van Xenos houdt je taarten, vlaaien en gebak tijdens een verjaardag heerlijk vers. Door zijn transparante deksel is de inhoud van deze taartdoos altijd zichtbaar. Trakteren op je werk of sportclub is met deze af te sluiten taartdoos met handvat heel makkelijk. Taartdoos met kijkvenster met een inlay voor 16 muffins.

Deze pagina toont taartdoos folder aanbieding bij Xenos - details. Taart bewaren in Xenos -taartbewaarblikdoos? Vaak dingen in aanbieding, zo ook een voorraad dozen gekocht en fondant plakt niet, die van xenos bijvoorbeeld vind ik wel plakken. Stevige karonnen taartdoos met een comfortabele 15cm hoogte. Door de unieke constructie is een taart makkelijk in en uit de doos te halen en eventueel voor. Ik ben op zoek naar een lege taartdoos om een stuk of 15 cupcakes in te.

Xenos, Blokker, Hema kunststof taartdozen met deksel en handvat. Een taartdoos is onmisbaar voor het vervoeren van je taart. De bovenkant bevat inkepingen waardoor je het deksel hoger kunt. Gewoon na het maken in een taartdoos en dan in de vriezer. Te duur; onderstaande doos xenos 7,95.

Vergelijk meer Opbergen & bewaren aanbiedingen op Beste. Je zou voor herbruikbare doosjes goed terecht kunnen bij Xenos, Action (al genoemd), Big Bazaar, Wibra. Idee » kapstok xenos galerij fotos van binnenlandse en moderne. Taartdozen Bewaren en Vershouden Koken en Bakken prijslijst en producten pagina 1. Bezoek website meer informatie Bekijk bij Xenos. Gordijnen Xenos : 9 best xenos diy images on pinterest. Gebaksdozen gebaksdoos gebakdozen gebakdoos gebak doos dozen taartdozen taartdoos kopen bestellen Versteden Papier Tilburg. Taart en Decoratie, dé webwinkel voor taartdecoratie artikelen! Ik zie dat ze bij de xenos kant en klare fondant verkopen voor 2,00 per 250.

Beetje oubollig uiterlijk als je het mij vraagt. Het deeg was makkelijk klaar te maken en goed. HEMA gevraagd of ik een taartdoos kon kopen, en ik kreeg er gratis eentje mee. En bij de xenos heb ik er zaterdag ook nog wat gekocht! Uit een grote taartdoos heb ik een soort raster gesneden van stroken. Ook de mini cupcakebewaardoos van de Xenos is niet ideaal voor. Curver rattan heupwasmand - 45 liter - grijs Curver.

Maar xenos heeft zoiets vast ook wel. Advies neem een taartdoos mee (bij Xenos 6,99 €).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.