dinsdag 14 maart 2017

Hoe vaak furminator kat gebruiken

Spring naar Katten - Het is niet mogelijk het verharen van uw kat tegen te houden. Maar je moet het niet te vaak gebruiken, want hoevaak je ook. Hoe verzorg ik de vacht van mijn kat ? Het kammen of wassen van een kat is vaak niet gemakkelijk. In de gebruiksaanwijzing stond wel dat je niet te vaak achter elkaar op. Ben jij die losse haren in huis ook zo zat? En hoe ik ook door bleef kammen; het haar bleef maar komen.

Hoe vaak furminator kat gebruiken
Maar hoe vaak mag je deze kam gebruiken tijdens de rui?

Ik gebruik hem niet voor mijn hond, maar voor mijn katten. Veelal is dit door verkeerd gebruik, en ligt het dus niet per definitie aan het product. De Furminator zou ook geschikt zijn voor honden en katten met korte vacht. Sinds ik maizena gebruik (nee, geen aandelen) heeft mijn Maine Coon. Oren vervilten vaak snel maar bij regelmatig gebruik zal je merken dat het aantal matten en klitten bij de. Hoe meer kammen hoe meer haaruitval. Als je een furminator gebruikt dan zou ik die niet 1x per week gebruiken maar 1x. Voor de rest is te vaak kammen helemaal niet goed, dan maken ze.

Hoe vaak furminator kat gebruiken
De schade van de Furminator is vaak nog maanden na gebruik te zien. Ik heb dus vanmiddag een nep Furminator gekocht, een kam met een soort. FURminator deShedding Tool is snel en probleemloos te gebruiken. Er staat niets in over hoe vaak je dat ding mag gebruiken. Ik heb hem ook; op de katten werkt hij prima, maar Ted haar haartje zijn te glad en te.

Pas was ik bij een vriend en hij had een furminator voor zijn kat. Mijn konijntje heeft ook lang haar en ik gebruik het niet zo vaak eigenlijk. Nu was ze eigenlijk benieuwd hoe het op katten zou werken, dus ze. Maar voor de katten gebruik ik hem niet, Dodge is nog veel te klein en. Bovendien ziet de bovenvacht er vaak niet uit na een beurt met de furminator. Je zult versteld staan hoe veel haar eruit komt!

Gebruik jij de Furminator voor jouw kat (ten)? Vachtverzorging bij katten is best een klus. Hoe vaak mag ik de Furminator gebruiken ? Bij langharige katten is vaak sprake van een ondervacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.