zondag 12 maart 2017

Rauwe melk kopen limburg

Iemand die gewend is daar rauwe melk te kopen mailde mij: De melk komt meteen. Rauwe melk kopen kan gewoon bij de boer. Wij hebben ongeveer 50 adressen in Nederland voor je op een rijtje gezet.

Rauwe melk kopen limburg
Het komt er op neer dat je rauwe melk direct bij de boer zou moeten kopen. Hier en hier kun je adressen voor rauwe melk vinden. Hier haal ik mijn rauwe (onverhitte) biologisch-dynamische melk.

Biologische verse kruiden van Limburgse bodem en nog veel meer bij het. Uiteraard weten wij ook talloze adressen waar je melk, eieren, kwark en boter kunt kopen. We hebben het hier dan ook over rauwe melk, direct van de boer, als. PS) Ik heb inmiddels een adres gevonden waar ik wel biologische rauwe melk kan kopen (uit een tapje op het erf).

Ik wil ook rauwe melk ik woon in geleen limburg. Mogelijkheid voor rondkijken, proeven en kopen. Wist niet dat ze op de Klompenhoeve (nog) geen rauwe melk verkopen. Maatschap Captein in Zoeterwoude (Z.-H.) heeft sinds kort een melktap in gebruik. IS die melk wel biologisch, want dan wil ik het wel een keer kopen als ik in de regio ben. Vroeger hadden wij thuis regelmatig rauwe melk, in mijn beleving was die veel.

Rauwe melk kopen limburg
Mijn ouders wonen in Z- Limburg, dus daar haalden wij vroeger altijd. De meest eenvoudige van alle soorten melk is natuurlijk rauwe melk. Waar in Groningen kopen bij de boer.

Bovendien kun je ook zelf even met eigen ogen zien dat rauwe melk kopen. Hier wordt nog geen buffelmozzarella gemaakt, maar wordt de melk verwerkt tot Stoere Yoghurt en Stoer IJs. Ook wordt de Stoere Melk als rauwe melk verkocht. Een Voerense en Limburgse primeur, zeker voor onze. Verse geitenmelk kopen bij Kempense Geitenkaas Polle. Daardoor heeft rauwe melk een beter effect bij het voorkomen van osteoporose en atherosclerose. Slechts een klein deel van de Belgen die op deze manier rauwe melk kopen, consumeert de melk ook effectief zonder ze eerst te verhitten.

Geitenmelk heeft veel gezondheidsbevorderende eigenschappen. Deze eigenschappen kan je bewaren door geen. Hier heb je melk direct uit een tank wagen waar je de room zelf af kan scheppen van. Maar ja ik woon ook in Noordlimburg. En uiteraard verkopen we in de winkel de rauwe melk van onze grasgevoerde koeien. Onze winkel is gezellig, helder en licht.

AURORA, kaasmakerij in Ven-Zelderheide (N- Limburg ). Demeter melk kopen in natuur- voedingswinkels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.