zondag 2 april 2017

Braun silk epil gezicht

Je weet niet wat je mist tot je hem hem gekocht! Mijn gezicht schoonmaken was nog nooit zo makkelijk. Ontdek ´s werelds eerste epilator en reinigingsborstel voor het gezicht.

Braun silk epil gezicht
Dit keer over een product van Braun.

Het betreft een mini- epilator en een gezichtsreinigingsborstel. Twee gezichtsbehandelingen in één apparaat: een. Braun Face combineert twee gezichtsbehandelingen in één. Online of in één van onze 49 winkels.

Shirley toen ze vroeg of ik dit Braun apparaat wilde reviewen. Een mini epilator voor je gezicht, het leek me ideaal. Voor een nieuwe gezichtsborstel betaal je €15. Pijnloos benen, oksels, bikinilijn en gezicht epileren, kan dat echt? Wil je de Braun Silk - epil 9-538 bestellen? De vochtige warmte van deze zeer gebruiksvriendelijke gezichtssauna opent de poriën, reinigt uw. Deze Braun epilator is bedoeld om het gezicht te … meer.

Op zoek naar Braun Silk - épil 5-329 Benen + gezichtsborstel ?

Braun silk epil gezicht
Braun heeft een nieuwe serie van de Silk - épil uitgebracht. Je bekijkt een product dat nog niet door Tweakers is verwerkt, maar waar al wel prijzen van bekend zijn. Klik op de naastgelegen knop om de specificaties toe te. Ik heb ook best wat donshaar in mijn gezicht, en ik peins er niet over dat weg te ( laten) halen. Doordat de kop van de face epilator twee kanten op kan draaien, is het ideaal om je gezichtsbeharing van twee kanten aan te pakken.

Gezichtsreinigingsborstel Face 832-s. De Braun Epilator Silk - épil 5-329 is ontwikkeld voor een efficiënte, langdurige en extra zachte ontharing, en is ideaal voor vrouwen die voor het eerst epileren. Voor het ontharen van haartjes op mijn benen gebruik ik al jaren een epilator van Braun. Maar sinds kort hebben ze de nieuwe Silk - épil 7. Merk: Braun Levertijd: Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis Verzendkosten:. Braun introduceert Silk - épil 9, de nieuwe standaard in epileer perfectie met een brede epileerkop voor snellere resultaten en baanbrekende.

Het is leuk dat er als extraatje een face epilator bij zit zodat je je gezicht ook kan ontdoen van ongewenste haartjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.