dinsdag 11 april 2017

Heat protector etos

Bescherm je haar tegen de hitte van een föhn, stijl- of krultang met Kruidvat Salon Heat Protection Styling Spray. De toegevoegde pro-vitamine B5 verzorgt en. Met de Andrélon Pink Collection Heat Protect Spray zorg je ervoor dat je haar niet beschadigt door de hitte van je föhn of stijltang. Voor perfect beschermd haar gebruik je Syoss Heat Protect Styling Hairspray. De spray beschermt je haar tegen hitte beschadiging en maakt je haar glad en. Nu was ik op zoek naar een goede heat protector, een product dat je aanbrengt voordat je je haren blootstelt aan hitte zoals de föhn of stijltang. Elnett Satin heat protection styling spray 3.

Heat protector etos
Eerst een nieuw product van Elnett: de Heat Protection Styling Spray.

Dit spray je in je haar voor je het föhnt. Review: Kruidvat Heat Protection Spray. Ik stijl mijn haar niet heel vaak, maar als ik het dan eens stijl, wil ik mijn haar wel goed beschermen. Je haar beschermen voor hitte stylingtools is een must.

In dit blog leggen we je haarfijn uit met welke soort heat protectant jij je haar kunt. Is onder andere te koop bij de Etos. Een complete lijn geïnspireerd door en gebaseerd op Australische invloeden. De hitte van je föhn is niet zo lief voor je haar en om dit een beetje te verzachten gebruik ik altijd een heat protector. Grazia-lezeressen wilden weten of de Heat Protect Spray van Andrélon ook echt beschermt tegen hitte tijdens het stylen. Mijn haar wilde ik niet blootstellen aan de hitte, vandaar dat ik even het internet ging afstruinen voor een zelfgemaakte heat protector ! Omdat ik mijn scheiding nu in het midden heb, wil ik vaker mijn haar stijlen. Helaas had ik nog geen heat protection.

Wij probeerden er twee, de Shaper Paste (2,39 euro) en Heat Protection ( eveneens 2,39 euro). Producten met verkoopprijzen waar je je geen buil aan zult. Wil jij een “pretty perfect” look en heat protection ? Deze spray beschermt je haar tegen de hitte van je föhn of styling tools, en maakt het stylen makkelijker. De Heat Protect Spray komt van de Pink Collection van Andrélon. The Andrélon Heat Protect Spray is available for € 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.