donderdag 13 april 2017

Muffe kleding weer fris

Een muffe geur ontstaat vaak al voordat je de kleding weer terug in je. Stinkende en muffe kleding na wassen is vervelend. Ik pakte de fris gewassen jas uit mijn kast en trok deze aan.

Muffe kleding weer fris
Meteen ging ze weer in de wasmachine.

Als jouw kleding vaak muf of naar schimmel ruikt dan is het. Met een paar simpele stappen ruikt jouw schone was weer super fris. Zo krijg je de muffe geur uit de kleding.

Muffe kleding weer fris
Nog een tip: als je de kleren weer opbergt, schep dan kwistig soda in linnen doeken, knoop die dicht. Nu zit er een muffe lucht aan de kleding die ik er niet uit krijg. Nu de was weer binnen is en droog blijf ik die muffe lucht nog wel een beetje ruiken. De was gewassen met azijn en buiten lekker laten drogen en het ruikt weer heerlijk fris. Zó laat je muffe winterkleding weer schoon ruiken.

Door de alcohol worden de stinkbacteriën gedood en heb jij weer een fris kledingstuk. Een beetje frisse wind en zonneschijn zullen je kledingstuk goed doen en zal daarna vast en zeker weer beter ruiken dan voorheen. Mijn kleren ruiken niet meer was- fris als ik ze na een tijd uit de kast haal. Schone droge was ruikt muf, hoe kan dat? Was droogt langzaam met dit weer en gaat stinken!

Zo blijkt het namelijk zo te zijn dat je je kleding weer helemaal fris en fruitig kunt laten zijn met wodka en kun je je jeans schoonmaken met. Je kleding gaat snel muf ruiken wanneer je je kleding op grote. In mijn kledingkast hangt een erg muffe lucht. Wie weet een betere oplossing waardoor mijn kast en kleding weer lekker fris gaat ruiken.

Erg vervelend, want je was hoort natuurlijk fris uit de wasmachine te komen. Is dat in een muffe kamer, dan is het ook niet vreemd dat je was muf gaat ruiken. Op het moment dat je kleding weer nat wordt door bv afwassen, zweten tijdens. Mijn was hangt als het weer het toelaat altijd buiten. Verder gaat wsgoed ook muf ruiken als je natte was in de wasmand. Ik woon in een oud muf huis, slecht geïsoleerd en nog veel meer.

Na het wassen van de kleding hang ik het z. Nu blijft er teveel zeep in je kleding zitten wat de muffe geur veroorzaakt. Succes er mee en ik hoop dat je binnenkort weer een frisse was uit de machine. Steeds vaker horen wij van klanten dan hun wasmachine muf ruikt of soms zelfs stinkt. Er is zelfs niets dat je kleding van een aangenamere, frissere geur voorziet dan.

En wat doe jij om je kleding weer lekker fris te laten ruiken? Waar je ook een tweedehands- kledingwinkel binnenstapt, overal ruik je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.