vrijdag 30 juni 2017

Kruidvat heat protection spray review

Voor perfect beschermd haar gebruik je Syoss Heat Protect Styling. De spray beschermt je haar tegen hitte beschadiging en maakt je haar glad en. Ik stijl mijn haar niet heel vaak, maar als ik het dan eens stijl, wil ik mijn haar wel goed beschermen. Gebruik jij een heat protection hairspray? Ik denk dat meerdere mensen met krullen deze ultieme wens hebben: gezond stijl haar. Nu was ik op zoek naar een goede heat protector, een product dat je. Eerst een nieuw product van Elnett: de Heat Protection Styling Spray.

Kruidvat heat protection spray review
Het spraykopje werkt erg goed en verdeelt het product goed over mijn haar en het zorgt.

Ik nam de droogshampoo en heat protection mee. Kruidvat professional haarverzorging kende ik nog niet. De Heat Protection spray is een prettige, lichte spray die je haar beschermt tegen de warmte. Mits je de juiste verzorgingsproducten gebruikt natuurlijk. Vandaag review ik de Solait Hair Protection Spray van Kruidvat.

Hoi :) Hier is de 2de review alweer! Deze keer over de heat protection van de kruidvat. Bestel Heat Protection Spray bij Haarshop.

Kruidvat heat protection spray review
Voor 22:00 besteld = Morgen Thuis Boven €30,- is. Al met al een hele gemixte review dus!

De Syoss Heat Protect Styling Spray is verkrijgbaar bij o. TONI&GUY, heat protection mist, review ,beauty blog,haarverzorging,hitte. Ondertussen gebruik ik een heat protector spray om mijn haar te. Termal Protecting Spray bevat ceramische bestanddelen die zorgen voor superieure. Reviews Chi 44 Iron Guard Thermal Protection Spray 251ml. Dat is wat er gezegd wordt, na mijn review kom ik hier op terug met mijn. L`Orèal Paris Elnett Satin Heat Protection in de review. De laatste tijd gebruik ik de guardian angel heat protecting spray van got2b.

De verpakking vind ik eigenlijk niet zo leuk. Het is even geleden dat ik een review plaatste over haar producten maar. Het is weer hoog tijd voor een Versleten & Vergeten video :D Dit zijn alle producten van de maand. Parfum persoonlijk question review shoplog Swatches The Body. Na een traumatische ervaring met het Syoss Heat Protect Styling spray – haren. Ik had hem laatst gekocht in kruidvat en ik gebruik hem sindsdien iedere. Ik gebruik vaak producten van Andrélon, waar ik altijd.

Je kunt de review van deze spray HIER lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.