zondag 16 juli 2017

Benen epileren voor of na het douchen

Na het epileren is je huid vaak gevoelig of rood, koel dit dan bijvoorbeeld. De huid van de benen is dan soepel en nog wat warm. Epileer tijdens of na het douchen, je huid is dan nog soepel en warm. Nu doet het epileren van mijn benen helemaal geen pijn meer, mijn oksels. Heb zelf een epilator, het is idd erg pijnlijk, maar na even gewend te raken.

Het liefst na het douchen, epileren gaat dan iets makkelijker. Scheren net na of tijdens een douche gaat makkelijker en geeft een. Fabel: Okselhaar groeit bijna 50% sneller dan het haar op je benen, dus. Een elektrisch epileerapparaat is handig; na gebruik blijven je haartjes zeker voor twee tot. Neem eerst een lekker warme douche en scrub je huid. Voor je benen kun je de hoogste stand gebruiken, voor bijvoorbeeld je bikinilijn de laagste stand. Daarom voel je bij epileren pas na enkele weken de eerste stoppels. Epileren in bad of onder de douche zorgt er ook voor dat er minder pijn.

Ook zullen we de beste gebruiken voor en na het epileren bespreken voor. Natuurlijk doordat ik mijn benen al eindeloos heb geschoren waardoor de haren daar wat. Wel heb ik mijn huid nog nooit zo glad gehad als na het epileren.

Benen epileren voor of na het douchen
Hoe we moeten epileren en harsen, weten we allemaal inmiddels wel (je... Harsen en epileren gaat makkelijker (en is dus minder pijnlijk) na een warme douche of. Mijn lichaam doe ik met suikerwax, doet vele minder pijn en mijn benen.

Mocht je nu het liefst epileren onder de douche, onthoud dan het volgende: hoewel warm of koud. Ideaal dus voor grote oppervlakken, zoals je benen. Epileer op een schone droge huid, bij voorkeur na het douchen. Je benen zullen na afloop rood en een beetje gezwollen zijn. Sommige mensen epileren hun benen graag onder de douche. Neem vervolgens eerst een korte warme douche om de haartjes wat zachter te. Soms krijg je namelijk kort na het epileren te maken met rode bultjes en jeuk. Je kan natuurlijk ook meteen na het douchen epileren maar dit neemt vaak wat.

Benen epileren omdat ik irritatie krijg na het scheren. Ik scheer mijn benen en oksels altijd onder de douche met een scheermesje en doucheschuim in zo n. Vorige week heb ik voor het eerst sinds een lange tijd mijn benen geharsd en dit. Scheren met een mesje kun je het beste doen onder de douche, dan zijn je. Na het scheren is het fijn om je huid even goed te verzorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.