zaterdag 15 juli 2017

Etos papspeen

Etos biedt je een ruime keus in BPA-vrije flessen. Bekijk de website voor een overzicht. Etos Mijn baby fles smal 120ml bpa-vrij. De spenen hebben een groot kruisvormig gaatje dat extra gemakkelijk. Nu gaat het met de papspeen van avent dus echt veel te snel en stikt hij er. We gebruikten de papspeen van etos huismerk op de dr Brown fles (de smalle). Uit de papspeen knipten we twee hoekjes van het kruisje en.

Etos papspeen
Zoon kreeg de pap niet door de Avent stand 3, en ook niet door de gewone Etos papspeen.

Ik heb in eerste instantie de 1-2-3 papspeen van difrax geprobeert. Papspeen met gat in de vorm van een kruis waardoor de pap er goed doorheen kan Bij mij is. Bij de Etos hadden ze een speciale papspeen (smalle speen). Maar bij Etos zag ik (van etos -merk ook) een pap-speen.

Wij hebben de avent papspeen gebruikt. Mijn ervaring is dat de spenen van Etos eigen merk net wat grotere gaten hebben dan de originele. Gebruik je een papspeen, dan moet je wel even kijken hoe je hem. Ik heb een 3- standenspeen en fles van de Etos erbij gekocht. Is een papspeen beter dan een 3standenspeen? Oh ja hij kreeg niks uit de papspeen vd etos.

Dit fameuze artikel uit het schap Flessen Spenen Bekers nu voor slechts €1. Dit item uit het schap Flessen Spenen Bekers nu bij de online super voor €1. Ik stuurde mijn vriend naar de Etos om een Dr. Toen River pap kreeg, kocht ik de bijbehorend pap speen, maar dit.

Begin direct met shoppen bij de internet-supermarkt en laat het. Ik heb nu de gewone medela flesjes en een papspeen van etos eigen merk. Dochter stopt al na de eerste teug en. De Etos speen is inmiddels druk in gebruik hier en gaat sper :eusa_dance:. Dat zou kunnen dat daar " papspeen " op staat.

Met speen 4 ( papspeen ) en wat extra water kan hij ook heerlijk zijn. Een papspeen is een gewone speen voor een melkfles, maar dan met een wat. Albert Heijn, Kruidvat, Jumbo, Etos en Kruidvat. Voor prematuurflesje en standaardflessen.

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze biologische babyvoeding. Met een gewone speen (werkt niet) een witte tuit ( papspeen ) en met.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.