donderdag 20 juli 2017

Etos sea salt spray review

Zoals je misschien al hebt gelezen bij mijn review van het Etos Hair Serum: Etos heeft zijn hairstyling lijn vernieuwd en – naar eigen zeggen. De spray ruikt net zo lekker als de olie, lekker fris en het valt me op dat het haar er niet super. Fijne budgetproducten om je haren te verzorgen en te stylen. Kortom: Etos heeft voor iedere behoefte.

Op de verpakking vind je informatie over hoe je het product moet gebruiken en de ingrediënten. Ik laat het resultaat zien en vertel jullie mijn ervaringen. Etos sea salt spray geeft je haar een nonchalante beach look. Etos heeft een geheel vernieuwde en verbeterde haarstyling- lijn, en als één.

In het artikel van vandaag laat ik je de vernieuwde en verbeterde haarstyling-lijn van Etos zien. Er zijn heel wat producten toegevoegd aan het. Etos is de laatste tijd echt super goed bezig, want binnen een korte tijd. TAGS haar review sea salt spray Test. Sea salt spray is eigenlijk een soort stylingspray dat je haar lekker veel textuur en slag geeft.

Op tv zie ik telkens de reclame van de zeezoutspray voorbij komen. Ik heb zelf nogal dun en erg steil haar tot op mijn schouders. Dat korte kopje van me vraagt toch om een totaal andere aanpak. Toni & Guy Sea Salt Texturising Spray – €12,99 ( Etos ) Sprays met zeezout erin zijn al langer bekend en worden dan ook al een aantal jaar. De styling spray geeft extra textuur en body aan je haar.

De nieuwe producten in deze lijn zijn de verzorgende haarolie, het haarserum en de sea salt spray. Niet te verwarren met de sprays die haar beschermen tegen de hitte van de. José test Sea Salt Beach Look Texture Spray van Schwarzkopf. Sea Salt Spray Wil je een echte beachlook creëren met een natuurlijke slag? Daarnaast had ik ook de Rough Texturiser spray en. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik de nieuwe Etos hairstyling product heb. Zo is er een sea salt spray, een gelspray en verschillende.

Etos lanceert drie lijnen met hairstyling: Care & Styling, Hairspray. Vind hier alle informatie over Etos Seasalt spray. Op enkele UK blogs las ik over de Bumble and Bumble Surf Spray. Deze spray zorgt voor extra volume en verzorging. Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Ik ga het eens proberen want mijn haar needs volume!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.