zondag 30 juli 2017

Etos waxstrips

Botanical boost shower scrub, botanical boost jelly scrub, botanical boost salt & sugar scrub, Etos, scheermesjes, scheergel, sensitive, wasstrips, waxstrips. Etos Scheerolie voor de gevoelige huid. Parissa Wax strips face & bikini. En om ons, vrouwlui, tegemoet te komen, heeft Etos en aantal vernieuwde ontharingsproducten uitgebracht. Vergelijk en beoordeel ETOS Ontharingsstrips voor benen, oksels en bikinilijn Hars, wax & overigen. Als eerste testte ik de ontharingstrips voor de bikinilijn van Etos.

Ik ga thuis niet aan de gang met waxstrips of hars of crème. Hierbij wil ik een klacht melden over Etos : Beste Etos, Een paar weken geleden heb ik de wax strips voor het gezicht van jullie huismerk. Ik gebruik de Etos eigen merk versie en die is ook een aanrader. Hoi dames, Ik had het net uitgeprobeerd :maf: Dat hele spul op die strip bleef plakken aan me huid.

Dus moest ik die stip heel langzaam eraf. Ik heb een trucje om op een hele goedkope manier waxstrips te. Ik heb dit vroeger ooit gedaan met wax strips van de etos, eentje. Onder het motto alles voor mijn blog, kocht ik een pakje waxstrips van het eigen merk van kruidvat.

Hopend op een paar gladde benen ging ik. Al een tijdje was ik op zoek naar de ideale ontharingsstrips voor mijn gezicht. Ik laat namelijk één keer in de drie maanden bij de. Het was de nieuwste ontharingslijn van Etos. Misschien die waxstrips ook maar eens proberen, als de pijn meevalt. Deze warme was is lekker budgetproof en gemakkelijk in gebruik. Namelijk met simpele ontharingsstrips van de etos ! Hoe: Wrijf de Veet wasstrips tussen de handen om de was op te warmen, plaats de strip.

Orange Care Wax Strips For Legs and Body. Naast de Hot Wax Roll-On, heeft BaByliss ook koude wax strips op de markt gebracht die direct klaar zijn voor gebruik. Kraken: etos waxstrips voor je gezicht alle haartjes zaten er nog gewoon. Maken: Silx ontharingscreme voor je gezicht heerlijk agressief, brandt. Ik ging laatst waxstrips proberen en dat was echt killing, gaan we niet meer doen dus! Meestal scheer ik gewoon mijn benen, maar harsen heeft toch een blijvender effect. Daarom kocht ik bij Kruidvat de Ontharings Strips.

Laatst was ik bij Kruidvat en zag ik deze wenkbrauwstrips liggen. Dit zijn voorgevormde strips waarmee je de overbodige. Toch bedacht ik me laatst toen ik bij de Etos was en voor het schap met de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.