vrijdag 21 juli 2017

Fohnen schadelijk

Tegenwoordig is het föhnen van je haar niet meer zo schadelijk als het vroeger was. Dit betekent echter niet dat het goed voor je haar is. Met een juiste afstand van je haar en op een niet te hete stand, is het beter om je haar droog te föhnen.

Fohnen schadelijk
Wanneer haar in contact komt met water, zoals onder de. Wat is schadelijker voor je haar: kort en heet föhnen of lang en warm?

Nee, je kunt het vergelijken met een frisse wind. Hete lucht kan meer schade berokkenen.

Fohnen schadelijk
Veel mensen zijn zich niet bewust van de fouten die ze maken bij het föhnen. Daarom hier aandacht voor veelgemaakte fouten bij het föhnen. Al jaren laten wij onze haren op een natuurlijke manier drogen, blijkt de föhn opeens toch minder schadelijk voor je haren te zijn. Wel kan het uittrekken van pigmentloos haar schadelijk zijn voor je.

Soms hebben we gewoon echt geen zin om onze haren te föhnen voor het slapen gaan. Het is iets waar ik niet zonder kan: föhnen. Doe ik het niet en laat ik mijn haar na het wassen drogen aan de lucht, dan wijst de linkerhelft. Föhn jij jouw haar of gebruik je liever een stijltang? Beste mensen, dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Fohnen schadelijk
Ik ben 21 jaar oud, en fohn mijn haar om het meer volume te geven. Het enige voordeel dat men ziet bij het föhnen is dat de huid snel gedroogd wordt.

Voordat ik kinderen had was ik ook een trouwe gebruiker van de stijltang (nu ben ik al blij als ik een paar minuten tijd heb om mijn haar te föhnen ). Stijlen kan ook heel erg goed werken op korte kapsels, het is een stuk minder schadelijk dan wanneer je je haar föhnt met een borstel. Föhnen is echt heel slecht voor je haar. PPD is toegevoegd kan het schadelijk voor de gezondheid zijn. Als je flink aan het stylen slaat, bijvoorbeeld met krultang of föhn, dan krijgt je haar soms een enorme optater.

Je hoeft dan niet te wassen en te föhnen. Hoe kan het dan dat het product wel veilig is, maar op lange termijn juist schadelijk is? Als je je krullen er echt uit wilt hebben, zul je na het föhnen waarschijnlijk nog de tang moeten gebruiken. Dat is natuurlijk nog slechter voor je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.