zondag 23 juli 2017

Massageolie kneipp

De Kneipp massageoliën bevatten een bijzonder hoog percentage natuurlijke plantenoliën en etherische oliën. Ze zijn de perfecte tussenstof voor een massage. Kneipp massageolie Arnica is verwarmend en reactiverend en bevordert het herstel van overbelaste spieren en gewrichten.

Massageolie kneipp
De natuurlijke ingredienten zorgen ervoor dat Kneipp geschikt is voor ieder. Kneipp Ylang-Ylang massageolie is verzorgend en een hoogwaardige combinatie van etherische ylang-ylangolie, verzorgende. Het logo staat er groot op en een gele bloem.

Ontdek de Kneipp -collectie vandaag nog.

Massageolie kneipp
Kom tot rust met de heerlijke lavendel massageolie van Kneipp. Even helemaal geen stress meer en alleen maar genieten. Over dat laatste ga ik het vandaag hebben want Kneipp heeft een heerlijke nieuwe massageolie uitgebracht. Voor een weldadige ontspanning is er de verzorgende en hydraterende Kneipp Lavendel massageolie.

De olie hydrateert en regenereert de huid intensief. Het ingredient Arnica staat al een lange tijd bekend om haar geneeskrachtige werking. De ontspannende en hydraterende Kneipp Lavendel massageolie bevat een hoog percentage natuurlijke, intensief verzorgende plantenoliën en etherische. Voor deze huidolie van Kneipp wilde ik echter een uitzondering maken. Verder: Kneipp huidolie is inderdaad te gebruiken als massage-olie. Je kunt blijkbaar normale massageolie niet voor het erotisch. Ik gebruik samen met mijn vriend Kneipp massage-olie in de geur Lavendel. Het is de perfecte verzorger voor de zeer droge en gevoelige huid.

Bestel vandaag je massageolie en heb ze morgen in huis. Zo eenvoudig zit massageolie in elkaar: een basisolie om goed te. Deze massageolie heeft Brutsellog Lifestyle. Een van de massageproducten is de de massage olie. De meest verkochte massage olie is de olie van Kneipp. Vandaag wil ik deze geschenkset van Kneipp graag even in het zonnetje zetten. Ik hou ervan massages te geven (ben ervoor gediplomeerd). Waarom zijn demassageoliën van Kneipp zo aante raden?

Ik masseer hem elke dag, ik ga straks ook op babymassage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.