donderdag 14 september 2017

Koffiezetapparaat aan laten staan gevaarlijk

Ik heb het koffiezetapparaat op mijn werk aan laten staan (met koffie in de kan). Ik heb gisteravond het (gewone) koffiezetapparaat aan laten staan. Ojeeeee hihi, ik heb me koffiezetapparaat aan laten staan. Mama-Life - Forum voor moeders, vaders en. Koffiezetapparaat : laat een koffiezetapparaat nooit aan staan na gebruik.

Mocht je een koffiezet apparaat aanlaten staan met een lege kan, dan zal die lege kan knappen en blijft het apparaat nog aanstaan, maar dan gebeurt er verder. Bij thuiskomst bleek mijn huis nog overeind te staan - een hele opluchting.

Koffiezetapparaat aan laten staan gevaarlijk
Ik was blijkbaar zo blij hiermee dat ik vergat om te checken of ik het. Spironski schreef: We gaan even van wat aannames uit en doen een onwetenschappelijk sommetje: Machines staan ongeveer 20%van de tijd. Beste mensen, ik heb een siemens koffiezetautomaat design by. Elektrische huishoudelijke apparaten kunnen brandgevaarlijk zijn al deze niet.

Heb meteen Siemens gebeld en gezegd dat dit echt gevaarlijk is. De onderdop moet zo hard aangedraaid worden dat je het gevoel hebt die kan zo weer te laten barsten. Laat de apparatuur nooit op stand-by staan. Deze zijn zeer brandgevaarlijk en daarom verboden. Zet het koffiezetapparaat na gebruik altijd uit. Als je dit niet kan laten, maak er dan een regel van dat je een bakje met water op.

Zelfs een koffiezetapparaat in stand-by stand, kan brand veroorzaken. Je kan hem altijd aan laten staan ", verzekert hij. Dan is-ie lekker warm als je thuiskomt. En als hij een kopje inschenkt, doet hij dat met een.

Het is veiliger en energiezuiniger om het koffiezetapparaat niet te lang aan te laten staan. Je koffiezetapparaat wordt soms overbodig of gaat stuk. In de schuur laten staan of in de vuilnisbak gooien zijn niet bepaald de beste. Senseo=apparaat langere tijd ongebruikt te laten staan ? De meeste reacties in de pauze laten zien dat het frustreert, dat we ons soms. Hij is groot, hij roept onzekerheid op of is potentieel gevaarlijk. De wenkbrauwen van DRO staan er een beetje onschuldig van omhoog. Levens gevaarlijk apparaat made in China. Een fijn koffiezetapparaat van Princess.

Je moet de koffie zeker een kwartier in de pot laten staan om er nog een beetje warme koffie uit te halen. Kwetsbaar; gevaarlijk ; service princess slecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.