dinsdag 20 februari 2018

Wasmiddel lidl stinkt

Na wassen nog steeds stinkende kleding. Wasgoed stinkt na wassen - Radar - het. Het wasmiddel of de soda kan je het beste achterin de trommel gooien.

Wasmiddel lidl stinkt
Stinkende donkere was na wassen - Radar - het.

Als de was stinkt, is het wel raadzaam om de wasmachine idd leeg te laten. Ik heb er dus nog nooit last van gehad en was met Lidl vloeibaar. Het kan voorkomen dat je was stinkt na het wassen.

Wasmiddel lidl stinkt
Waste eerst met LIDL wasmiddel, nu met witte Reus en nog dit probleem.

Lidl Formil voor de witte was kwam de laatste keer als beste uit te test. Ik baal wanneer ik geen lidl wasmiddel in huis heb maar de duurdere. Kleding blijft maar stinken als het gewassen is. Bah, Ariel poeder heeft nieuw parfum! Schone droge was ruikt muf, hoe kan dat? Waarom kost het ene wasmiddel €0,13 per wasbeurt en het andere €0. Wasmiddelen zijn duur, vreemd eigenlijk. Tweede werd Formil Ultra Plus van de Lidl, waarmee je ook voor €0,13 per keer kunt wassen.

Wasmiddel lidl stinkt
Ik was het met beetje fijnwasmiddel en spoel het altijd door azijn in het. Wasverzachter van de Lidl vind ik stinken. Welk wasmiddel voor zwarte was gebruiken jullie? Mijn vriend heeft het eigenmerk van de Makro, ik heb niet echt het idee dat die stinkt. Duchess schreef: Ik gebruik gewoon eigen merk van lidl.

Oplossingen voor een stinkende wasmachine, kalk en roest in je. Het Formil wasmiddel van de Lidl is als beste getest en kwam ook als. Want dan zou ik zeggen: die flessen met groen spul, van de Lidl ? Houd je altijd aan de dosering van het wasmiddel, zoals op de. Of je nou kiest voor een vloeibaar of een poeder wasmiddel : keep it eco. Dit is een combinatie van haren, huidschilfers, lichaamsvetten en restjes van wasmiddelen. Als je dit niet geregeld verwijdert, gaat je wasgoed. Cien Fresh Natural Anti-Transpirant heeft een angename geur. Eerlijk waar, ik ruik gewoon naar…niks, hoogstens naar een vaag lavendelluchtje van mijn wasmiddel dat soms in.

Gebruik vloeibaar wasmiddel voor sportkleding wassen. Formil Sport van de Lidl 2,99 sportkleding wassen Fleuril Actief. Als je was stinkt heb je misschien last van wolluis Ria de Graaf ; wolluis komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.