zaterdag 31 maart 2018

Cremespoeling zonder siliconen

Lijst van conditioners zonder siliconen en sulfaten, verkrijgbaar in Nederland en België. Hier de beste en lekkerste conditioners zonder siliconen voor jou op een rij! Zijn siliconen nu wel of niet goed voor je haar?

Cremespoeling zonder siliconen
We bespreken de meningen en je vindt een lijst met cremespoeling zonder siliconen.

Wegens drukte ga ik dit weekend pas beginnen aan de curly girl method maar ik ben nog steeds opzoek naar goede conditioners zonder. Natuurlijke haarproducten zonder siliconen, parfum, sls en parabenen. Shampoo: Koop een shampoo met SLS (Sodium Lauryl Sulfate) of SLES ( Sodium Laureth Sulfate) maar zónder siliconen. Kies een voedende conditioner zonder sulfaten of siliconen (en als je kan vinden zonder parfum) en gebruik deze onder de douche zo vaak je.

In heel goedkope conditioners zullen waarschijnlijk geen siliconen zijn terug te. Ik gebruik wel nog een leave-in zonder siliconen en zonder. Gevoelig haar heeft extra veel aandacht nodig. Was het daarom bij voorkeur met shampoo zonder siliconen. De siliconenvrije shampoo van NIVEA reinigt je. Ik wissel het nu af met baking soda en sls vrije shampoo en silicone vrije.

Sinds ik zonder siliconen ben gaan wassen, is mijn haar al stukken. Het is een vrij dikke crèmespoeling en maakt mijn haar heel glad. Sinds ik extensions heb, gebruik ik persoonlijk graag siliconen in mijn haar (om alles glad en zacht te maken), maar ik weet dat er veel meiden op zoek zijn naar. Siliconen leggen een laagje om je haar heen, wat het afsluit en zorgt voor die glans.

IK Blyf namelijk WEL :phew: gewoon cremespoeling in de punten van myn. Een conditioner kan ook je haar reinigen, maar dan moet je wel een conditioner zonder siliconen kopen. Deze shampoo bevat geen sulfaten, parabenen, siliconen en kleurstoffen. Vooral cremespoeling en masker geven bij mij problemen, word er een beetje. Gliss Kur shampoo zonder siliconen ging gebruiken.

Health & Beauty producten en meer. Kruidvat, steeds verrassend altijd voordelig! Sulfaatvrije, zeepvrije, siliconenvrije én alcoholvrije shampoos. Sodium Coco Sulfate), zeep, siliconen of alcohol bevatten.

Zónder alcohol, zeep, siliconen en agressieve sulfaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.