woensdag 21 maart 2018

Wel of geen no frost

De no frost is 40% duurder en ik vraag me af of dat het waard is. Plus de ander argumenten van Maartje die ik wel de 40 % waard vind op lange termijn. Soms heeft een koelkast of diepvriezer geen No Frost, maar wel Low Frost.

Wel of geen no frost
Of SmartFrost zoals sommige merken het noemen.

No frost is een techniek die het vocht uit de lucht in de vriezer en de koelkast haalt. Daardoor ontstaat in een vriezer met no frost geen rijp en ijsafzetting en hoef. Samsung koel-vries combinaties No-Frost bevriezen steevast.

Wel of geen no frost
No - Frost staat namelijk voor Go-Frost. Die van haar heeft tot nu toe geen ijsvorming. Ik heb een no Frost van Beko, erg blij mee en geen ijsvorming! Vriezer vriest nog wel maar circa 13 graden. Het kan voorkomen dat een No Frost vriezer toch nog handmatig ontdooit moet worden.

Het No - frost systeem, een constante luchtstroom, zorgt ervoor dat er geen ijsafzetting is op de wanden in. Ik weet dat NoFrost wat meer ruimte neemt in de vriezer en de energie wat hoger zal. Je moet de vriezer nog wel ontdooien, maar veel minder vaak dan een gewone vriezer. Zou zelf geen genoegen nemen met half-frost.

Wel of geen no frost
Nofrost is handig, maar kost wel extra stroom. Wie van jullie heeft minder goede ervaring met een nofrost koelkast?

Hallo, we hebben een Bosch no frost die binnen een maand na. Laatst was wel de koelkastdeur met warm weer een dag niet goed gesloten. Bij een vrieskast zonder No Frost wordt wel de warmte onttrokken aan de. Dankzij de No Frost -techniek hoeft de compressor geen extra inspanningen meer te. Een gewone koelkast neemt vocht op uit de producten die je erin legt. Met koningsdag kwam ik erachter dat mijn koelgedeelte van mijn Samsung refrigerator het niet meer deed.

Bij koelkasten zijn er niet alleen verschillen tussen no frost en statisch, maar worden. De Total No Frost koelkast vereist geen ontdooiing van de vriezer en kan. No Frost is een automatische ontdooitechniek die wordt toegepast in vriezers. Er zijn op dit moment geen prijzen beschikbaar.

Het no frost systeem zorgde ervoor dat we nooit last hadden van ijsafzetting en verder functioneerde hij zoals je van. Het ineens plaatsen van een grote hoeveelheid levensmiddelen in het apparaat en daarbij het wel of niet gebruiken van de SuperFrost of SuperCool functie. Met No Frost blijven de voorraad levensmiddelen in de vriesruimte vrij van rijp en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.