woensdag 25 april 2018

Computer maakt brommend geluid

Meestal is het inderdaad de ventilator die zo veel geluid maakt. Er kunnen meerdere ventilatoren in je computer zitten. Als je je computer een keer openmaakt.

Computer maakt brommend geluid
Mijn computer maakt al een hele tijd een zoemend geluid met wat geratel af en toe alsof hij met iets bezig is.

Ik ben sinds vandaag een nieuw geluid gaan horen, het is best wel hard. Ik hoor een zoemend, brommend, haperend geluid uit mijn PC komen. Computer maakt brommend geluid als hij uit staat. Zelfs een resonerende kast maakt een brommend geluid. Mijn broertje heeft een nieuwe Dell XPS17 laptop gekocht, en deze maakt een gek geluid. Na gebeld te hebben met de Dell helpdesk gaf deze. Maar mijn pc maakt ook een brommende geluid bij het opstarten en dit komt van de dvd-drive vandaan.

Doordat ik een cd in de lade heb zitten. Wat is er volgens jullie aan de hand met mijn pc? Het gaat bijna continu achter elkaar door, heel af en toe stopt hij. Bij het opstarten begint hij al met. Vanmorgen gaf onze PC opeens in de voeding een hard zoemend geluid.

Computer maakt brommend geluid
Maakt de notebook een vreemd geluid ? Sinds een tijdje maakt de PC een raar brom geluid. Is dit een los schroefje dat die zoon geluid maakt ? Als het een brommend of ratelend geluid is, betekent dat meestal. Vooral oudere computers maken veel geluid.

Dit kan komen door een paar oorzaken, namelijk de koelventilators van uw computer, dit is een. Laptops kunnen meer geluid produceren dan je lief is. RuneScape, de gedownloade client, die. Een Mac heeft sensoren die op temperatuurwijzigingen in uw computer reageren en ventilatoren inschakelt om een koele luchtstroom naar. Elk type harde schijf maakt een uniek geluid, zeker wanneer er sprake is van een defect. Toch zijn er een aantal algemene geluiden te. Vrijwel iedere adapter maakt een piepend, zoemend of brommend geluid. Een voeding van een laptop schakelt heel snel aan en uit om de gewenste.

De computer maakt diverse geluiden als die opstart, meestal in de vorm van piepjes en zacht zoemend geluid maken als de harde schijf en de interne. CPU fan soms een hoog, irriterend geluid. Hallo, Ik heb pas een nieuwe scherm van samsung 24 inch. Zo af en toe maakt hij een zoemend geluid.

Het klinkt zoals het geluid dat een bij maakt, maar dan heel erg luid. Als ik dan ff eraan zit en wat op en.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.