donderdag 5 april 2018

Vaatwasser stoppen slaan door

De vaatwasser staat een paar seconden aan en dan slaat de stop uit. Slaan de zekeringen door dan is er een defect aan de vaatwasser. Sinds gisteravond slaan de stoppen door bij mijn Siemens, lady plus vaatwasser.

Vaatwasser stoppen slaan door
Uiteraard heb ik al vele blogs hier doorgelezen, maar ik kon. Elke keer als ik de vaatwasser nu aanzet springt de aardlek erdoor. Droger laat stoppen elke keer doorslaan. Als afwasmachine in werking gaat slaat er stop uit.

Vaatwasser stoppen slaan door
Aardlek schakelaar knalt eruit - Forum en reviews Vaatwasser. Goedenmiddag, Wanneer de vaatwasser heter dat 30°C wast, dan knalt de aardlek schakelaar eruit. Op 30°C wassen doet de vaatwasser zonder problemen. Ik heb regelmatig dat wanneer ik de wasmachine inschakel de aardlekschakelaar uitschakeld. HomeHuishoudelijke ApparatenVragenstopen slaan door. Gedetailleerde omschrijving: Bij het aanzetten van de vaatwasser, slaan na ongeveer een half uur de stoppen door. Met veel rammen en tikken op de aardlek en daarbij uitslaan moest de.

Beste, Mijn 2,5 jaar oude Smeg vaatwasser schijnt defect te zijn. Hij geeft kortsluiting tijdens een wasprogramma.

Vaatwasser stoppen slaan door
Dit gebeurt kort na het begin van het programma. Ik wil de consument waarschuwen voor deze matige vaatwasser.

Aangesloten op de waterkraan komt er niets door. Bij stroomuitval of een defect MOET die klep dichtslaan. De wasmachine zit in ons studentenhuis op een aparte groep. Sinds kort slaat de stop hiervan door wanneer de wasmachine aangezet wordt. Zet ik vervolgens de stoppen er weer in, dan begint hij wederom te wassen. Bij 16 ampere slaat een zekering wel door, maar daar doet ie wel.

Omdat het de derde keer was dat dit gebeurde (zowel de stoppen als de defecte vaatwasser ), sloegen ook bij moeder De Koning de stoppen. Maar in het apparaat zelf kan door water ook lekkage ontstaan. Hoe lang duurt een kort programma van de vaatwasser miele g660. Waterslot stekkertje ontkoppeld en 220 volt spanning erop was in orde, waterstroomde door. Koop of Verkoop vaatwasser op Marktplaats. De stoppen zorgen ervoor dat er niet te veel stroom door een groep met apparaten gaat.

Is dit wel het geval dan zullen de stoppen doorslaan. Ik heb de stoppen vervangen, maar de aardlekschakelaar is niet uit. Bij mijn machine was de ontstoringscondensator doorgebrand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.