woensdag 27 juni 2018

Trommel droger draait niet

Als de motor na het starten van de wasdroger slechts bromt, kan de motor. Mijn droger wordt wel warm, maar de was wordt niet droog. Heb jij problemen met je droger en geeft je droger een storingsnummer aan?

Trommel droger draait niet
De ventilator is, dacht ik, gekoppeld aan de trommel, als de trommel niet draait, draait de ventilator niet en valt daarmee de luchtstroom en. ZTE275 droogtrommel gaat soms niet draaien.

Zelf repareren met deze handige tips! Wanneer je de droger aandoet en je de motor wel hoort draaien, dan is je aandrijfriem defect.

Trommel droger draait niet
Is er iemand die weet wat dit is en die dit zsm kan maken ? Eerst maakte hij een piepje bij het ronddraaien, nu draait hij helemaal niet meer. Kapotte droger weer aan de praat te krijgen? Wat kan dit zijn en is het te maken of moet ik nu een nieuwe kopen. De trommel van mijn condens droger is er na een jaar mee gestopt. Condensdroger droogt niet goed, de machine doet er veel te lang over. Oorzaak: de vochtsensoren in de trommel werken niet goed doordat bijvoorbeeld wasverzachter en kalkresten zich hebben afgezet tegen de.

In de wasautomaat zit op de wasmachinemotor meestal een. De wasdroger is defect en doet niets.

Trommel droger draait niet
Mijn condens droger wordt nog wel warm,maar de trommel draait niet meer. Een regelmatig voorkomende storing is dat de trommel van de wasmachine niet meer draait.

De oorzaak hiervan moet meestal gezocht worden in de. Trommel draait niet of met horten en stoten. Het probleem wat ik nu heb is dat de trommel maar 1x ronddraait als ik. Tot gisteren naar volle tevredenheid.

Helaas draait de trommel niet meer. Ik weet overigens niet zeker of er bijvoorbeeld een riem in zit, maar dat was hoe ik. Wanneer uw wasdroger niet meer draait zal de was niet meer droog worden. De droger blaast hete lucht maar de trommel draait niet. Wie herkent het probleem en wat zou de oplossing voor zijn. Er is ook geen foutmelding op het display. Als de trommel van de masmachine niet meer draait, kan er een probleem zijn met de motor aandrijving of de electra. Versleten koolborstels zijn vaak de.

Dit is handig want je kleding komt droger uit het apparaat. En lijkt het display goed te werken maar draait de trommel niet ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.