vrijdag 10 augustus 2018

Chevron haken patroon

Door goed te tellen en door af en toe wat meer samen te haken. Deze haakanalfabeet heeft een patroon geschreven. Haakpatroon voor een deken met een “ zigzag” zijkant.

Chevron haken patroon
Voor dit patroon geldt een veelvoud van 29 steken + 16 steken. Ik leerde het chevron patroon met het boek Mollie Makes Haken. Voor mij een geweldig boek geweest om het haken te leren. Gehaakt patroon vier seizoenen Chevron deken door CrochetObjet. Hoek-tot-hoek chevron haak baby deken gratis patroon van de.

De chevron haaksteek is een fijn patroon die eenvoudig te haken is, over het algemeen zie je deze uitgevoerd in stokjes, bij dit kussen zijn er. In deze video laat ik je zien hoe je de attic24 ripple steek haakt. TUSSEN de stokjes uit de vorige toer haken. Labels: babydeken, Chevron, Drops Paris, patroon deken, ripple, zigzagsteek. Dit is een mooi patroon voor dekens en rokken. Sanne koos voor de chevron deken uit het boek Mollie Makes Haken en daar ben ik. Het is een makkelijk patroon en haakt lekker weg.

Heel mooi deze chevron strepen voor dit baby dekentje.

Chevron haken patroon
De deken is heel simpel aan te passen, zowel in lengte als in breedte. Ik heb ervoor gekozen om hem gewoon lekker. Het patroon wat ik gebruik voor mijn deken is, denk ik, het meest gangbaar. Dan kun je het losse draadje niet in deze toer meehaken, maar pas in. Vind je haakwerk in een riplle-pattern mooi, maar heb je nog geen nederlandse beschrijving hiervan kunnen vinden, dan hier de volgende link:.

Werk daarna in chevron patroon als volgt:. Na het breien van de sjaal had ik nog genoeg wol over om een paar polswarmers te haken. Dus: wil je komend winter ook zelf een (baby)dekentje haken ? Hij is gemaakt aan de hand van de chevron stitch. Gratis haakpatroon van een babyjurkje met een roze strik. Bestaat uit vasten en chevrons haken.

In de naai-handleiding van myfabrics leggen we uit hoe je met de patchwork- techniek een kussenhoes kunnen maken in bijvoorbeeld een chevron patroon. Goedkope Geheugen Huis Chevron Katoen Stof Douchegordijn Ontwerp Patroon Polyester Badkamer Douchegordijn met Haken 70x72 inch, koop Kwaliteit. Kortom een plek vol inspiratie en informatie voor iedereen die haken een warm hart toedraagt. Hier vind je alle patronen die door mij gehaakt werden.

Voor auto haakpatroon shop je op Etsy, dé plek om je creativiteit de vrije loop te laten door het kopen en verkopen van handgemaakte en vintage producten. Eén van de populaire patronen van Lucy van Attic24 is de Neat Ripple.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.