dinsdag 7 augustus 2018

Juizs afvallen

Bijvoorbeeld van een nieuw seizoen of als kickstart van een gezondere lifestyle of wanneer je een paar kilo wilt afvallen. Voor de derde keer een Detox till Dinner pakket besteld en inmiddels ook de derde afgerond en weer helemaal enthousiast! De juices en de soep van Juizs waren super en de notenmelk was.

Juizs afvallen
Ik deed de detox niet om af te vallen. Juizs detox is, zoals de naam doet vermoeden bedoeld als detox voor het. Goed voor je huid, haar en nagels; Je kan er wat mee afvallen.

Afgelopen week dronk ik alleen maar groentensappen, van Juizs. Gezond afvallen, je weet hoe belangrijk het is om niet te extreem te gaan. Lees over mijn ervaringen met detoxen en sporten en laat me weten. Lees de ervaring van Kelly met haar 3-daagse sapkuur. JUIZ ~S is het jongste, “gezondste” bedrijf van Nederland.

En dit doen we met Juizs, een cold pressed juice merk. Veel mensen weten dat ik de laatste tijd veel bezig met mijn gewicht en gezondheid. Vandaag vertel ik over mijn Juizs Till Dinner Detox. Kelly heeft de 3-daagse detox van Juizs gedaan en heeft een mooi resultaat bereikt in korte tijd. Of je nou wilt afvallen, aankomen of op zoek bent naar balans.

Tot ik in aanraking kwam met Juiz ~S en hun “juice till dinner” concept. Bij Juiz ~ S raden ze je aan om een aantal dagen voor je detox al af te bouwen zodat de klap van het niet. Verder geloof ik niet in afvallen en detoxen als combinatie. Marlou en Anouk gingen de uitdaging aan: een detox sapkuur till dinner van JuizS. Benieuwd hoe zij deze sapkuur hebben ervaren? Om 11 uur dronk ik mijn tweede sapje en dit was het sapje waar ik het meest tegenop zag vanwege de bleekselderij.

DetoxBox deed het op dezelfde manier als JUIZ ~S nu doet, dus weet. Afvallen van detoxDetoxDetox boxDetox. With: detox, gezond afvallen, glutenvrij sappen, JUIZS, juizs review. Hoe mij dat beviel en hoe ik de juizs cold pressed juices vond. Ik link detoxen altijd aan afvallen – wat helemaal niet zo hoeft te zijn – en.

Als detox kozen wij voor de sapkuur van Juiz -s. De sappen die zij maken zijn 100 % troeploos, klinkt dat niet mooi in de oren? Ook testte ik een drie daagse detoxsap kuur van Juizs, maar dit keer maakte ik. Doe je drie dagen de sapkuur, dan zul je er van afvallen. EVENT: Lancering Juiz ~s specials bij restaurant Niven. Het fijne van Juiz ~s by Niven is dat ze koud geperst (cold pressed) zijn. Hoeveel je kunt afvallen is geheel afhankelijk van je overgewicht, het aantal dagen dat je een kuur volgt en hoeveel je erbij sport.

Ik was namelijk toe aan een reset, want ik voelde me blugh. Na een beetje opzoekwerk kwam ik terecht bij Juizs. Ik wil zelf niet afvallen maar wel meer energie krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.