donderdag 27 september 2018

Halsbies aannaaien

Leer breien met Knipmode en Phildar! Het deel in tricotsteek van de volgens de beschrijving gebreide halsbies of. Voor onze zoon van zes maak ik graag shirtjes. Hij is gek op drukke printjes, vooral met voertuigen, en daar kan je tegenwoordig zoveel leuke. Hier zie je alvast een tutorial hoe je de armsgaten en de hals van het Hemdje kunt afwerken. Tricot randjes afwerken kan op een aantal manieren. Vorige week maakte ik Dit Hemdje en kreeg ik een aantal keer de vraag hoe ik de randen van de hals en armgaten en de onderkant had. Een V- halsbies met twee biesdelen maken is een precies werkje, maar niet moeilijk.

Mijn tips voor het halsbiesje is eigenlijk de handleiding van het shirtje volgen. In dit artikel laten we je stap voor stap de volgende naaitechnieken zien: Tricot boord knippen en heupboord aanzetten. Rek tijdens het naaien de halsbies iets uit. Naai één rand van de halsbies, op de goede kant langs de hals van de panden en de mouw.

Zijn mijn mouwen eindelijk gelukt staat er weer iets wat er voor mij als abracadabra uit ziet : Voor de halsbies : Op 14 nlden hoogte na de. Hallo allemaal,Ik moet knoopsgatenbiezen en een halsbies breien voor een jurkje. De halsbies deed ik anders dan de instructies voorschrijven. Kitschy Coo vertelt je om eerst één schouder te naaien, dan de halsbies aan te zetten. Zet nu in het midden van de voor en achter speld aan beide kanten bij de schouders ook een speld.

Het klopt dat deze dan niet precies. Dient hoofdzakelijk om de zijkanten dicht te naaien en om de mouwen te sluiten. Persoonlijk vind ik het mooier een halsboord aan te breien. In de meeste breipatronen wordt daar ook vanuit gegaan, alleen het. Stap 5: We gaan de lengte van je halsbies bepalen. Dit doe je zoals in het patroon voorzien is maar je telt 2cm bij omdat je een stukje van je.

Moeten er aan een halsbies ook zomen? Hoi Pinkwin, ik denk dat je bij de halsbies een beleg moet aannaaien. Schoudernaden sluiten, mouwen aannaaien, zij- en mouwnaden sluiten. Ik wilde vandaag eindelijk mijn trui eens afmaken, alleen nog een mouw aannaaien en de halsbies, fluitje van een vent zou je denken.

Vervolgens overlockte ik ook de rechtermouw aan het. Brei de halsbies zoals aangeduid in de be- schrijving. Na de boordsteek moeten enkele naalden tricotsteek gebreid worden: de 1e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.