maandag 30 mei 2016

Gestoomde groenten jamie oliver

Vul hem met de groenten die er op dit moment in het seizoen zijn. De mosterdvinaigrette geeft een extra bijzondere smaak! Hmm, broccoli wordt in dit recept nog lekkerder door de knoflook en citroen.

Gestoomde groenten jamie oliver
De broccoli wordt in dit gerecht in een stoompan bereid.

Eerlijk gezegd vind ik gestoomde aubergine walgelijk klinken, maar geloof me. Serveer ze onmiddellijk als een salade, tapagerecht of groente bij iedere soort. Jamie Oliver recept: Couscous met gegrilde zomergroenten, uit het.

Gestoomde groenten jamie oliver
Hierdoor wordt het vel los gestoomd en dat maakt het pellen en verwijderen van de. Ontdek en bewaar ideeën over Gestoomde groenten op Pinterest. Meer ideeën over Gebakken groene bonen, Broccoli met parmezaanse kaas en Koude. Heerlijke gestoomde groenten met een Japans tintje. Schenk de dressing over de groenten en stoom in acht minuutjes knapperig gaar.

Volgens de groente - en fruitkalender zijn zowel Chinese kool als savooiekool uit Nederland een duurzame keuze in januari! Want daar komt het wel een beetje op neer, toch mister Oliver ? Door het fiasco met de broodjes heb ik maar de kip met de groenten gewokt. Gemengde vis met een Aziatisch tintje en heel veel lekkere groenten.

Gestoomde groenten jamie oliver
Gestoofde Griekse groentenschotel (Briami). Groenten en vis behouden goed hun smaak als ze gestoomd worden. Maaltijdschotel met venkel, prei, cherrytomaten, gestoomde krielaardappelen en spinazie. Zonder kunstmatige toevoegingen en in 10 minuten op tafel.

Dit recept van Jamie uit het “Italie” boek leek me wel wat. Ik heb geen stoompan voor groente, nog niet. Bak dan de kip en vis eerst gaar en serveer dit bij de gestoomde groenten. Deze stoofschotel is lekker met met gebakken aardappeltjes en gestoomde groenten. Door dat dieet ging ik ook meer groenten eten en werd ik bewuster van gezondere ingrediënten.

Gestoomde groenten met zalm in teriyaki saus, Gezonde foodbloggers, Suikervrije foodbloggers, Zelf teriyaki saus maken, Glutenvrije foodbloggers, Beaufood. Met lekker veel groente, vis (een goede bron van eiwitten en goede vetten!) of op zijn tijd een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.