woensdag 28 september 2016

Ikea ps locker verven

Eenvoudige locker wordt trendy designkast. Met een snelle verftechniek geef je je kast een stoere en doorleefde uitstraling. Vandaag een blogpost over hoe je een lockerkast kan verven.

Ikea ps locker verven
Zelf heb ik thuis een lockerkast staan die ik al twee keer geverfd heb. Scandinavische en stoere locker kast van HKliving. Dit maak je zelf met Ikea meubelen of woonaccessoires als basis, ofwel de Ikea. Matte grijze verf en een houten top maken van deze PS locker een plaatje.

Haal dan verf, verfkwasten en schuurpapier in huis en steek je favoriete stuk in. Meer ideeën over Geschilderde archiefkasten, Verf metaal en Metalen meubelen verven. Niet alleen houten meubels maar ook de (gladde) meubels van Ikea, metaal. Toch denk ik dat je een gaaf resultaat kan krijgen als je de losse verf er af steekt, hem netjes vlak schuurt en hem met bijvoorbeeld gehamerde.

Deze locker style kast van €69,95 was ooit onderdeel van een PS collectie en werd zo. Vandaag heb ik mijn meest favoriete Ikea hacks, zo noem je dat, verzameld en wie. Na een likje verf heeft het kastje alleen nog maar nieuwe. Maar al met al vind ik het ikea spul bij elkaar toch best veel geld. Geplaatst in Shoplog Getagd ikea lockerkastje, ikea ps, lamp, lamp wit, Shoplog, shopping, tv-meubel. Do it yourself: Ikea trapje verven.

Al jaren ben ik verliefd op de lockerkastjes uit de Ikea PS collectie. In deze blogpost schreef ik over onze nieuwe salontafel, en de mintgroene kleur die ik het gegeven heb. Er bleef nog verf over, dus wat doe je. Ikea meubels verven met Annie Sloan verf is geen enkel probleem Annie Sloan Chalk Paint is de verf om uw Ikea meubels mee op te knappen. De Ikea verkoopt ook lockerkasten die geschikt zijn voor de kinderkamer. In de collectie zitten verschillende maten. Volg ons stappenplan voor een prachtig subtiel glanzend resultaat.

Ongeveer een maand geleden viel de nieuwe IKEA-catalogus op de mat. IKEA- verf uiteraard, van een paar stippen wordt voorzien. Picture idea 1 : Locker organization ikea ps cabinet ikea ps and martha stewart. Ikea Besta Kast Verven : Ikea stellingkast zwart gespoten home.

IKEA PS -kastje dat voorheen rood was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.