zondag 18 december 2016

Jumbo lungo cups

In de test zijn ook espresso cups gebruikt om als lungo te drinken. Twee soorten geproefd: Lungo originale (sterkte 4) en Lungo Impressa (sterkte 8). De smaken variëren van een zachte espresso tot een. Nescaf Koffie capsules Dolce Gusto Lungo 16 Stuks 16 Stuks.

Van Dolce Gusto en Tassimo cups tot capsules voor een Nespresso. Perla Excellent Lungo intenso capsules. Weet iemand of er alternativen zijn voor de dure Dolce Gusto cups ? Met de LUNGO en Expresso gaat het goed, maar ook daarbij is de straal. Pas op voor duur betaalde koffie door goedkope cups. Maar deze plastic cups slopen soms je dure Nespressoapparaat. Ik was dus benieuwd naar ervaringen met namaak cups voor de Dolce. Met lungo intense en originele cups is er niks aan de hand. De koffiesmaak van deze Aldi- cups was niet per se briljant, maar de extreem goede crèmelaag.

De lungo en lungo intenso bevatten 16 koffiecapsules per verpakking. Ik drink vooral graag de Vivalto lungo, soms de Rosabaya. En gebruiken de cups van Lidl, DE of Jumbo.

Jumbo lungo cups
Feit is dat dit dus aan de cup ligt en. Lungo Originale: een smakelijke café lungo, medium gebrand en. Vervolgens probeerde ik de Lungo variant van de Lidl: weinig aroma en waterig van smaak! Deze pagina toont lungo folder aanbiedingen op trefwoord, bij winkel Jumbo.

U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst. Lungo bevat evenveel koffie als de espresso, maar omdat het water er langzamer. De smaaksterkte varieert, van een krachtige espresso tot een soepele lungo (tien cups à €2,40). Morgen ook een de Lidl Lungo proberen maar als deze trend zich voortzet koop ik.

Ach ik wist van tevoren exact wat de Nespresso cups kosten. Jumbo geprobeerd (Huismerk), en dat. Stiekem maak ik meestal gewoon een lungo – een normaal kopje koffie dus, in plaats van een. Ene was bij 170 cups een slof Lungo gratis en andere bij 230 cups 15. Jones Brothers koffiecups zijn de perfecte manier om espresso-koffies thuis of op je.

Het opvangbakje van de nespresso cups is wat aan de kleine kant zodat hij. Ik zag bij de jumbo dat ze daar ook de cups voor een dolce gusto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.