donderdag 12 januari 2017

Bruine vlekken strijkijzer verwijderen

Als de onderkant van je strijkijzer steeds meer verkleurt of bruine vlekken krijgt, kun je als volgt de zool van het strijkijzer schoonmaken zonder. Zet je strijkijzer op een kletsnatte vaatdoek met wat afwasmiddel erop in de gootsteen. Dan kunnen er bruine vlekken in kleding komen tijdens het strijken.

Bruine vlekken strijkijzer verwijderen
Om de hardnekkige, vaak wat plakkerige vlekken van de strijkijzerzool te verwijderen, kun je één van de volgende methoden gebruiken. Had ik eindelijk moed gevat er aan te beginnen, braakt mijn stoomstrijkijzer bruin water uit over de schone was! Nu zit ik met een broek met bruine vlekken op de voorkant.
Bruine vlekken strijkijzer verwijderen
Nu gebeurt het regelmatig dat de zool van het strijkijzer vies en stroef wordt, waardoor. Bij licht bruine koriligge vuil kan het ook kalk zijn en dat is weer makelijk weg te krijgen met azijn.

Een strijkijzer is best een handige uitvinding, maar niet als de roestplekken op het ijzer lelijke vlekken achterlaten op je favoriete blouse. Hoe kan ik deze het beste verwijderen, want volgens mij is dit wel een bekend. Ik heb een nieuw (stoom) strijkijzer. Ik had een keer de strijkijzer op de grond laten staan terwijl ie aan was En. De onderkant van mijn strijkijzer is niet vies of iets dergelijks.

Een (stoom) strijkijzer heeft regelmatig wat zorg en aandacht nodig, wil je het lange tijd. Wanneer er bruine druppels uit het strijkijzer komen die het wasgoed.

Bruine vlekken strijkijzer verwijderen
Vlekken vlekken van strijkijzer op stof Verwijderen. Bruine vlekken die van een strijkijzer gebrand zijn zullen meteen gewrijfd worden met een doek gedompeld. Een vies strijkijzer kan veel problemen veroorzaken, vooral als je een hoop wasgoed hebt dat je. Je zult deze doek gaan gebruiken om de pasta te verwijderen, dus zorg ervoor dat de doek schoon is.

Als er vuil in het strijkijzer zit, dan kan dit bruine strepen op je doek achterlaten. Inktvlekken uit kleding verwijderen. Aan de andere kant, is er niets erger dan het besef dat je het strijkijzer op je shirt. Als er bruine druppels uit de zool komen die het wasgoed bevuilen. Omdat er dan minder kalk in het water zit voorkom je dat er bruine vlekken op je. Hoe krijg ik mijn stalen (geen teflon) strijkijzerzool schoon.

Je kunt ook nog een stuk grauw papier; denk maar aan lichtbruin pakpapier of.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.