zaterdag 14 januari 2017

Symbool magnetron whirlpool

De handleiding die bij mijn combi oven whirlpool AMW 820 IX zit, is totaal niet informatief. Je oven staat vol met symbolen, maar wat ze betekenen is niet altijd even duidelijk. Ik heb de betekenis ervan voor je op een rijtje gezet.

Symbool magnetron whirlpool
Maar de verklaring van de symbolen op het paneel is niet aanwezig. Een oven is superhandig, dankzij de vele functionaliteiten: grill, ontdooien, verwarmen,… Dit staat steeds aangeduid met dezelfde symbolen. Onderstaande symbolen tonen welke kenmerken en functies IKEA ovens hebben. Omdat mijn "oude" Sharp combi- magnetron het heeft begeven heb ik.

Symbool magnetron whirlpool
Ik heb hier geen symbolen voor mijn neus maar wel de standen en de temperaturen voor een elektrische en. De symbolen op de knop worden niet per mogelijkheid beschreven. Nu wil ik deze gaan gebruiken maar ik kom geen wijs uit de symbolen, echt heel anders dan mn oude vertrouwde combi- magnetron. Nadat de mediamarkt verkoper vol lof sprak over de whirlpool magnetron. De LAAGSTE PRIJS voor een inbouw WHIRLPOOL Solo oven betaal je bij Keukenloods. GEBRUIK UW MAGNETRON NIET om hele eieren te verwar- men (met of zonder schaal).

HET SYMBOOL op het product of op de bijbehorende documentatie geeft aan. Broodjes afbakken en stokbrood: Op de grillstand met ( symbool )alleen de. Ik heb een whirlpool combimagnetron met hete lucht oven type. Vaak staat het er wel bij vermeld of een plastic bakje geschikt is voor gebruik in de magnetron. Magnetrondeksel voor borden tot 25 cm. Japan – Pikachu is dit WK het symbool voor het Japanse elftal.

Op de Bosch-kookplaat is dit een symbool in de vorm van een sleutel. Whirlpool AMW 799 IX Ingebouwd 40l 900W Zwart. Wanneer het sleuteltje zichtbaar is, is de kookplaat vergrendeld. Bauknecht is een symbool van betrouwbaarheid en onze klanten kunnen altijd.

Iedere wasmachine heeft een onbalans beveiliging. Als de wasmachine het wasgoed niet. Alleen de functie wordt genoem maar niet welk. De bereidingstijd met 30 seconden verlengen Laat het gerecht in de. De functies van de oven met bijbehorende symbolen.

Cognac is de plaats waar de geestrijke drank ontstond en is op vandaag het symbool voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.