woensdag 22 februari 2017

Strijkbouthouder

IKEA - VARIERA, Houder voor strijkijzer, Gebruik de houder voor het strijkijzersnoer om de boel netjes op te bergen. Binnen handbereik te monteren; aan de. Het compacte strijkblad is stoomdoorlatend en heeft een praktische strijkbouthouder.

Strijkbouthouder
Dit model is geschikt voor alle gangbare stoomstrijkers en instelbaar voor. Met snoerhouder zoeken op: strijkplank strijktafel strijkkamer strijkgoed tefal bosch philips siemens simpex. Daarnaast is de strijkplank ook voorzien van alle gemakken die jij nodig hebt. Mij is verteld dat het een oude strijkbouthouder is.

Strijkbouthouder
De solide strijkbouthouder is geschikt voor zowel links- als rechtshandigen en het werkblad staat stabiel op het stevige frame. Kan vrijwel overal gemonteerd worden. Efficiƫnte opslag van zowel de strijkbout. Help beschadigen door een hete strijkbout te voorkomen. Luxe uitvoering, in diverse standen verstel baar afneembaar overtrek, verchroomde strijkbout- houder anti-slip doppen. Trek, als Assai niet opengaat, de strijkbouthouder uit en open daarna opnieuw. Kontroleer, als Assai niet dichtgaat, dat de strijkplank in de laagste stand staat. De unit (reservoir waar 1,2 liter water in kan) staat stabiel on de strijkbouthouder van mijn strijkplank.

Aangezien de stekker hiervan vrij lang is hoef ik nu niet.

Strijkbouthouder
Op de site heeft de maakster een dwarslatje gemaakt aan de brede achterkant. Bij mij kon dit niet, omdat mijn strijkbouthouder daar zit. Deze strijkplankovertrek met groen cirkelmotief is mooi en stijlvol doch modern. Ik heb nog nooit zo snel en zo goed mijn kleren gestreken! In eerste instantie vond ik hem eg groot en was bang dat hij niet op mijn strijkbout houder kon staan. Gelukkig lukte dit wel maar, staat er wel scheef op wat. Strijken in stijl, met deze Barley.

Track & trace a € bekijk ook eens onze overige advertenties Details: oude. Helpt beschadigingen door een hete strijkbout te voorkomen. Aanvullende informatie, Draaibaar strijkbouthouder (geschikt voor rechts- en linkshandigen), Geen montage vereist - direct klaar voor gebruik, Indicatorlampje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.