zondag 19 maart 2017

Welk wasmiddel voor sportkleding

Wanneer het op sportkleding aankomt, heb ik de neiging om er zo veel mogelijk wasmiddel bij te gooien en het op de hoogste temperatuur te. Blijf fris en verzorg je sportkleding goed, met de juiste wastips. Te veel wasmiddel zal niet volledig uitgespoeld worden door de wasmachine. Wasmiddel in poedervorm kan namelijk sneller resten.

Je sportkleding wassen zodat je alle geurtjes kwijt bent, maar de stof mooi. Rose kan inmiddels precies ruiken welke renner welk middel gebruikt. Restanten wasmiddel die in de stof blijven zitten zorgen er voor dat je. Ze gebruikt daarom HG tegen nare geurtjes in sportkleding, een poeder dat je simpelweg aan je gewone wasmiddel toevoegt. Nou denk je waarschijnlijk dat dit een grap is, maar hold on to your spitzen!

Mijn sportkleding gaat na elke training in de was. Natuurlijk is het belangrijk om sportkleding te wassen nadat je het gebruikt. Gewoon een klein scheutje in het wasverzachterbakje bij je gewone wasmiddel. Gebruik bij voorkeur een vloeibaar wasmiddel. HG wasmiddeltoevoeging tegen nare geurtjes in sportkleding is een uiterst effectieve. Waspoeder lost niet goed op in lagere temperaturen omdat je sportkleding op 30 graden wast. Welk wasmiddel kan ik het beste gebruiken?

Wat dien je echter voor sportkleding te gebruiken? Heel simpel: wasmiddel speciaal voor sportkleding gebruiken. En als ik de la opentrek waar mijn sportkleding in ligt, dan ruik ik die mengeling van zweet en wasmiddel. Hè jakkes, heb je net je sportkleding gewassen, zit er nog een geurtje aan. Ik hoop dus dat iemand van jullie mij tips kan geven welke soorten was ik bij. Sportkleding (polyester) in de 40 graden kreukherstellende of synthetische stand. Ik gebruik altijd dat wat in de aanbieding is of welke je bij artikelen vh.

Hier tips voor het wassen van je sportkleding en ook zodanig dat het weer lekker. Over het algemeen zijn A-merk wasmiddelen innovatiever en reinigen daardoor beter. Zo ontdek je snel welke webshops gratis leveren! In de supermarkt zag ik Fleuril actief en sport staan een wasmiddel dat speciaal gemaakt is voor sportkleding. Wat te doen met nare luchtjes in je sportkleding ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.