zondag 30 april 2017

Kruising franse bulldog mopshond

Ik zoek een hondje een mops of franse bulldog in de omgeving maastricht met foto en. De Bull- Mops is geen echte rashond. Schattige Pups Die Zijn Geboren Uit De Kruising Van Twee Hondenrassen.

Kruising franse bulldog mopshond
In Duitsland zit volgens mij een fokker die mops met Jack Russel kruist. Persoonlijk lijkt mij een mopshondje lastiger om te houden. Formaat: medium Gesteriliseerd: ja Ras: kruising Verblijfplaats: Spanje Reus. Mops kruising Franse bulldog heerlijke kruising en het leuke van.

Kruising franse bulldog mopshond
Mops Petit brabancon vader is een Mops. Mopshond pups te koop aangeboden op Puppyplaats. Rashondenwijzer staan de boxer en de mopshond. De Franse bulldog heeft permanent gebrek aan adem door de platte snuit.

French Pug ( kruising France Bulldog - Mops ) pups te koop. Met het ongetrainde oog lijken de Franse bulldog en Boston Terriër wel uit. De boston terriër is het resultaat van een kruising tussen de engelse. Nee, het is zeer waarschijnlijk een kruising tussen een mopshond en een beagle.

Een boomer is trouwens geen ras, maar een kruising tussen twee.

Kruising franse bulldog mopshond
De mopshond is een compacte, gedrongen hond die qua model in het. Via China bereikte de Hollandsche bulldog ook Japan en vanuit via de VOC, Europa. Franse Hermigny, Pompey krabde en blafte zodat Willem van.

Gezocht een lieve mops pup of franse bulldog pup! BarryPaf zei ze nou dat ze een mopshondje had? Ze hebben ademhalingsproblemen en kunnen alleen. Nu gaat mijn voorkeur uit naar de Franse Bulldog. Ik heb een mopshond, lijkt op een FB. Als er nu een Franse bulldog wordt gefokt, dan is het volgens ons zo dat de wet. Alles over de aanschaf, verzorging, gedrag, opvoeding, ziekten en erfelijke aandoeningen van de Franse Bulldog.

Lees meer over het welzijn van deze rashond. De oudste hond ter wereld is Max, een kruising met Beagle-, Teckel- en terriërbloed. Een Franse Bulldog wordt gemiddeld 10 jaar. Gratis je hond aanbieden of herplaatsen? Snel en simpel via een advertentie op Beesiez. Hallo wegens omstandigheden kan me baasje niet meer voor me zorgen ik ben een lieve en een rustig hond mag gr. Engelse import en van de andere kant hun kruising met de oude, kleine. Tenslotte beweert de Engelsman Krel, dat de Franse Bulldog in rechte lijn afstamt van de Dog de Burgos.

Het meest genoemd werden de Engelse en de Franse Bulldog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.