dinsdag 23 januari 2018

Braun silk epil nieuwste

Met zijn bredere, langere en diepere pincetten verwijdert de. Renowned for reliability & longevity. Discover the Silk Épil range at Braun. Dat wordt nu nog gemakkelijker met de nieuwe serie epilators van Braun. Heb je een beetje hulp nodig bij het zoeken naar de juiste epilator ? Had een oudere versie van silk - epil, vergeleken met die, is de nieuwe. Braun heeft een nieuwe serie van de Silk - épil uitgebracht.

Braun silk epil nieuwste
Braun introduceert Silk - épil 9, de nieuwe standaard in.

Braun SE810 Gezichtsepilator & Gezichtsreinigingsborstel. Hoewel epileerapparaten zeker geen nieuwe uitvinding zijn, maken ze weer een grote comeback. Voor Wehkamp mocht ik de nieuwste Silk Epil 9-561 testen! Zelf had ik nog een heel oud model in gebruik, de 5-316.

Online of in één van onze 49 winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel! Koop of Verkoop braun silk epil op Marktplaats. Zo goed als nieuwe (roze) braun silk - épil epileer apparaat te koop.

Braun silk epil nieuwste
Zoek naar braun silk epil nieuwste in Scheerapparaten & Ladyshaves. Doorzoek de Kelkoo categorie Scheerapparaten & Ladyshaves op braun silk epil. Dat is niet langer nodig, want ik heb een superhandige nieuwe tool ontdekt! Jullie kennen waarschijnlijk allemaal al één.

Braun lanceerde onlangs een nieuwe opvolger van de succesvolle braun silk - epil lijn. Een tutorial over het gebruik van dit epileer en exfolieer apparaat van Braun. Dansk, Deutsch, English, Espanôl, Français, Italiano. Nieuwe reactieAbonneer Toevoegen aan favorieten. Haar ervaringen en beoordeling lees je hier in deze recensie. De Silk Epil is volgens mij het bekendste apparaat. Mijn eerste Braun Silk - Epil epileerappaaraat kreeg ik jaren terug. Elke jaar brengt het merk een nieuwe epileerapparaat uit, inmiddels zijn er.

Oh, en ik mag deze set met beide producten t. Dat kan met de Braun Silk - épil epilator. De epilator heeft 40 pincetten en haalt haartje vanaf 0,5 milimeter weg. Uitgebreide omschrijvingZacht voor de huid, hard tegen haren. Afwisselende snelheden van epileren.

Uiteraard moet mijn lichaam nog erg wennen aan deze nieuwe manier van ontharen, maar ik ben ervan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.