woensdag 31 januari 2018

Kruidvat omslagdoek 2015

Dit is een heel makkelijk patroon, zeer. Health & Beauty producten en meer. Kruidvat, steeds verrassend altijd voordelig! Deze pin is ontdekt door Claudia Schuerink. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Berichten over omslagdoek geschreven door nicollie. Met dit patroon van de Southbay kan je een omslagdoek, een sjaal of een poncho haken.

Ik kan niet slapen dus ik dacht schrijf ik nog even in mijn blog want de tijd vliegt voorbij en ik vergeet steeds om ook. Wat een schitterende omslagdoek Inge, ik vind hem supermooi. Heeeel mooi zijn je omslagdoeken geworden. Het is zo zonde als ik halverwege een omslagdoek ben de wol op is. Naast het geschreven patroon tref je ter ondersteuning ook een schematekening van het patroon aan.

De omslagdoek wordt in heen- en weergaande toeren. In mijn vorige blog vertelde ik over een project waar ik vorig jaar al aan begonnen ben. Ik wilde de omslagdoek snel af hebben en was er zo. Omslagdoek, Duitse Sint Jacobsschelp patroon.

Sokjes van de kruidvat (Bambino) of Hema met anti slip, elastische rompers onder. Helaas moet ik van de originele bollen. Ook kan je nog een speld bij je sjaal kopen om hem vast te kunnen maken als omslagdoek, daar is de sjaal namelijk groot genoeg voor! Ik heb hem gehaakt met Fenna van de Wibra. Haken - tutorial: gebloemde omslagdoek.

Een zomerse variant op een prachtige omslagdoek. Sokken van de kruidvat (van Bambino ) :hulde:. Daar is het vanaf volgende week ook te koop. Gehaakte kragen (1); Gehaakte omslagdoek (2); Gehaakte. Vorige week kocht ik bij kruidvat uit de folder een pakket voor een Boho sjaal. Ik zelf brei sjaals en omslagdoeken in opdracht. Sam navy (€6,95), en de badstof omslagdoek is van Koeka (€24,95). En knap van je dochter dat het haar lukt om een omslagdoek te haken!

Hetzelfde geldt voor de omslagdoeken van Koeka. Kan je gewoon bij de kruidvat halen, wel heel duur dus mss kan je het wat dat. Dus prima voor het dagelijkse mini reiniging. Ik combineer mijn Tante Betsy jurkjes graag met de omslagdoek die mijn moeder voor mij haakte.

Die past natuurlijk perfect bij de vrolijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.