zondag 25 februari 2018

Schoteltje theezakje

Daarom gingen wij op zoek naar de meest stijlvolle schoteltjes voor een theezakje. Staat leuk op tafel én is ook nog eens heel handig als je. Leuke mokken, theezakjes schaaltjes of andere accessoires voor jouw kopje koffie of thee nodig? Bekijk ons ruime assortiment op Xenos. Deze serie brengt gelijk sfeer op tafel. De beschilderding wordt met de handgeschilderd wat nog meer karakter. Uitlekbakje voor theezakjes, porselein. Porselein, geschikt voor de afwasmachine.

Terwijl ik mijn thee drink, moet ik mijn theezakje ergens laten. Ik laat mijn theezakje altijd op één van deze schattige schoteltjes uitlekken. Functioneel in gebruik, een lust voor. Handig om je theezakje of lepeltje op te leggen.

Te gebruiken voor uw theezakje Vervaardigd van aardwerk. Leuke schoteltjes voor je theezakje van Bunzlau Castle. Om de vieze geur te verhelpen kun je gebruikte theezakjes op een schoteltje leggen en in de koelkast zetten of op de bodem van de prullenbak. Exclusief verzendkosten, maar kan door.

Schoteltje theezakje
Niet alle theezakjeshouders zijn schoteltjes om gebruikte theezakjes op te leggen. Je hebt ook theezakhouders die wat mij betreft de naam. Deze theezakjeshouder is ideaal bij een lekker kopje thee. Geen geklungel meer met theezakjes maar een stijlvolle oplossing!

Het schoteltje heeft een kleurrijke print met roze, blauwe en witte kleuren, afgewerkt met. Schoteltje van Pip Studio om een theezakje na gebruik op te zetten. En dan zitten we boven onze dampende bekers thee, ik knijp mijn theezakje. Ik leg het theezakje op het schoteltje dat mama me aanreikt en drink een slok. Je ontvangt een mail zodra de order voor je klaarligt. Het bestaat uit ontbijt- en dinerborden, kommen en koppen voor thee of koffie, een gebaksbordje, een theepot en een schoteltje voor het theezakje.

Hiermee is het probleem van het natte theezakje opgelost. Het tweede thee ontwerp betreft een minimalistisch theekopje waarin de contouren van een theezakje te zien zijn. De prijs is voor de schoteltjes samen. Illustratie van tea bag in saucer vector art, clipart en stock vectoren.

Als je meerdere keren thee wilt zetten met het zelfde theezakje is dat GEEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.