donderdag 25 oktober 2018

Lush haarproducten

Over een paar dagen komt dit heerlijke merk met een aantal nieuwe haarverzorgingsproducten. Dit is de eerste keer dat ik haarproducten van Lush heb gebruikt, en ik heb ze nu een tijdje getest, lang genoeg om mijn oordeel erover te. Na iets meer dan een jaar alleen maar shampoo, conditioner en haarmaskers van Lush te gebruiken, ga ik vanaf morgen weer.

Lush haarproducten
Maar ik kreeg dit potje met Lush Roots Hair Treatment onder mijn neus en. Hij klinkt wel fijn, al houdt de prijs me altijd tegen om de Lush haarproducten te.

Maar LUSH haarproducten zijn toch niet geschikt voor krullend tot kroeshaar? Dit gaat ze never nooit lukken, mij een haarbehandeling geven”. De natuurlijke haarproducten van Lush zijn zéér geliefd bij het publiek en er is goed nieuws: er zijn acht nieuwe producten bij gekomen! Er waren al meerdere Lush haarproducten te koop, maar de producten die ik je vandaag (deze ochtend, goedemorgen!) laat zien, zijn nieuw. In deze blogpost review ik de moisturizer R&B van Lush. Eerder kwam er een review online van een paar nieuwe haarproducten van Lush, hierbij de review van de rest van de producten.

Een hele tijd was het stil rondom de haarproducten van Lush, maar daar komt 18 september. Voor BeautyJournaal mocht ik een aantal nieuwe haarproducten testen van LUSH. Lush komt met een aantal nieuwe haarverzorgingsproducten waarvan ik de Happy Happy Joy Joy conditioner en Roots hair treatment heb. Omdat ik het nog niet in de lijst zag staan. Vind de meeste haarproducten zoals de maskers erg fijn, en nu hebben ze.

Lush haarproducten
Heyyy… Onlangs konden jullie een artikel lezen over de Dream Cream van Lush, vandaag vertel ik jullie graag iets meer over twee andere. Vorige week zaterdag had ik bij Lush Den Haag een afspraak om de haarproducten te testen.

Ik kende van Lush alleen nog maar de lemony. Toen ik afgelopen zomer over de nieuwe haarproducten van Lush hoorde, was ik bij voorbaat al blij. Want de haarproducten die ik tot nu toe. Over de shampoo en conditioner van Lush heb ik al een uitgebreid review geschreven die je hier kan vinden. BIG zit in een typisch zwart Lush potje met een draaideksel. SLS, wat voor sommige mensen een groot bezwaar is in haarproducten. Vandaag heb ik een review over twee haar producten van Lush.

Dit is een ontzettend leuk merk met allemaal handgemaakte producten met daarin natuurlijke. En daarom zocht Girlscene voor jou fijne haarproducten uit, en allemaal onder de tien euro. Lush Ultimate Shine shampoo voor glans, €7,75. De favoriete haarproducten van De Groene Meisjes op een rijtje: groen, natuurlijk. Ik heb een paar favoriete producten van Lush, maar een.

In dit artikel geef ik tips welke haarproducten je het beste kunt gebruiken bij futloos en slap haar! Lush Rehab Shampoo & Retread Conditioner in de test! Kijk mee naar welke producten ik bij Lush in Utrecht kocht! Dit keer met resultaat: voor het eerst kwam ik met haarproducten in huis! Niet de haarproducten geprobeerd, eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo. Ik vind dat Lush veel te veel geld vraagt voor producten die eigenlijk.

Een paar weken geleden nam ik een sample mee van R&B hair moisturizer van Lush.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.