zondag 21 oktober 2018

Stoofvlees in rijstkoker

De slowcookers, stoomkokers of steamers zijn zeer geschikt voor het langzaam bereiden (slow cooking) van voedsel. Grote hoeveelheden soep, stoofvlees of. Het is eigenlijk zijn snellere neefje, de rijstkoker ! Als je een slowcooker hebt of een goede stoofpan dan is stoofvlees toch wel een gerecht dat je een keer moet hebben geprobeerd. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het apparaat niet echt voor mij bedoeld is, maar meer voor hemzelf. Ik heb een electrische rijstkoker in de kast, werkt prima, maar ik vergeet hem steeds te gebruiken. Nou vroeg ik me af waar die allemaal nog. Ja hoor, dat kan ; alles wat je normaliter kookt in water, kan uitstekend in de rijstkoker.

Vooral als je een beetje door hebt hoe je met de timer en de hoeveelheid. Wortelrijst met brocolli en stoofvlees. Doe de rijst in de pan van de rijstkoker, water, zout en een klein scheutje olie erbij en je hebt er geen. Sommige dingen kun je simpelweg nooit vergeten.

Zet je pan met rijst erin en een elektrische rijstkoker is overbodig. De rijstkoker deed ook al zijn werk dus geen omkijken naar. Bonen, bieten en stoofvlees kunnen er rustig gaar in worden: je hebt er geen omkijken naar! Mijn slowcooker is echt geen rijstkoker, duurt veel te lang. Makkelijk rendang recept zodat je zelf lekker oosters stoofvlees kan. Ontdek de huidige top 10 van bestsellers in de categorie Rijstkokers. Proef het verschil als je stoofvlees, soepen of rendang. Wat drinken we bij Mexicaans stoofvlees ? De rijst staat al in de rijstkoker en een bonenschotel in de oven.

Ik bereid beide recepten ( of stoofvlees in het algemeen ) altijd in de. Ik heb er gisteren stoofvlees in gemaakt en gelukkig smaakte het helemaal niet naar curry. Vlees ( stoofvlees bijvoorbeeld) bak ik eerst even aan in een braadpan. Pasta - Jamie Oliver: pasta met heerlijk stoofvlees. Indonesische recepten: zelf heerlijke Rendang of Indisch stoofvlees maken.

Zondag eten we friet met stoofvlees, echt herfst-eten. Een elektrische rijstkoker is erg praktisch als het snel moet, maar met een stuk. Fashion Koreaanse 1L Mini Rijstkoker Elektrische Rijstkoker Kleine. Braadpan steen kom keramische klei pot stoofvlees kookpan(China (Mainland)).

Tefal-stoom- rijstkoker -cube - aanbiedingen, goedkoopste shops & prijsvergelijking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.